شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۶ / ۱۹:۰۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۳۱۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
مدیرعامل گروه صنعتی نان سحر:

نمایشگاه نان و نمایشگاه شیرینی و شکلات در یک زمان در کنار یکدیگر برگزار شود

مهدی خان‌محمدی گفت: نمایشگاه نان و نمایشگاه شیرینی و شکلات در دو زمان جداگانه برگزار می‌شود که شرکت در هر دو نمایشگاه، بودجه سنگینی را می‌طلبد و قطعاً پرداخت آن برای ما و همکارانمان مشکل است، لذا بهتر است که این دو نمایشگاه را در یک زمان در کنار یکدیگر داشته باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی نان سحر در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در گفت‌وگو با خبرنگار غلات نیوز بیان کرد: خوشبختانه تعداد مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه امسال زیاد است اما مشکل اصلی اینجاست که برگزاری نمایشگاه نان و نمایشگاه شیرینی و شکلات باید در یک زمان باشد. این دو نمایشگاه در دو زمان جداگانه برگزار می‌شود که شرکت در هر دو نمایشگاه، بودجه سنگینی را می‌طلبد و قطعاً پرداخت آن برای ما و همکارانمان مشکل است، لذا بهتر است که نمایشگاه نان و نمایشگاه شیرینی و شکلات را در یک زمان در کنار یکدیگر داشته باشیم.

خان‌محمدی ادامه داد: متأسفانه ما فقط نمایشگاه برگزار می‌کنیم به این منظور که هرکس می‌خواهد شرکت کرده و کالایش را عرضه کند اما باید توجه داشت که این فقط بخشی از نمایشگاه است. در بخش دوم قبل از برگزاری نمایشگاه باید به همان مقدار که برای شرکت و حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه تبلیغات داریم، به همان نسبت هم در کشورهای همسایه تبلیغ کنیم که چنین نمایشگاهی در ایران برگزار می‌شود تا تولیدکنندگان نان و شیرینی، قنادان و نانوایان از کشورهای همسایه برای بازدید به نمایشگاه بیایند. از این طریق است که با دستگاه‌ها و مواد اولیه کشور ما آشنا می‌شوند و زمینه صادرات برایمان فراهم می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه باید نمایشگاه را به معنی واقعی برگزار کنیم، تصریح کرد: متأسفانه آن‌طور که باید برای نمایشگاه نان و نمایشگاه شیرینی و شکلات تبلیغات نمی‌شود. تبلیغات باید بیش از آن چیزی باشد که در حال حاضر صورت می‌گیرد تا شرکت‌کنندگان بهره‌ای را که باید، از نمایشگاه ببرند اما متأسفانه در حال حاضر این‌گونه نیست.
(شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۹:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها