شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۷۹۰۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

افتتاح 17 فروشگاه جدید رفاه همزمان با 17 ربیع‌الاول

همزمان با 17ربیع‌الاول، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، 17 شعبه جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه افتتاح می‌شوند.

17 شعبه جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همزمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم‌(ص) در آبان‌ماه سال جاری افتتاح می‌شوند.
گیلان، خراسان رضوی، تهران، هرمزگان، قزوین، کردستان، سمنان، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، زنجان، همدان و... از جمله میزبانان شعب جدید هستند.
با توجه به شیوع موج سوم کرونا، لزوم افزایش میزان خدمت‌رسانی به هموطنان و تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد بیش از پیش احساس می‌شود لذا فروشگاه‌های جدید رفاه در راستای تحقق هدف توسعه شتابان آغاز به فعالیت می‌کنند. همچنین افزایش میزان اشتغال، به کارگیری نیروهای متخصص بومی و آسانی دسترسی مردم محلی به امکانات فروشگاهی از جمله مزایای افتتاح شعب جدید رفاه است.
غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک، محصولات اختصاصی تولیدشده توسط شرکت رفاه، لوازم خانگی، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی از جمله خصوصیاتی است که این فروشگاه‌ها را متمایز می‌کند؛ لازم به ذکر است مشتریان گرامی بعد از افتتاحیه رسمی، همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند.
 شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور در راستای حمایت از ایجاد اشتغال پایدار و تحقق اهداف توسعه شتابان به‌طور مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال بیش از 1500 نفر از نیروهای متخصص را فراهم کرده و تعداد شعب خود را با هدف خدمت‌رسانی به اقتصاد کشور و هموطنان عزیز افزایش داده است.
گفتنی است این بنگاه اقتصادی خصوصی از ابتدای سال‌‌جاری همزمان با افتتاح شعب جدید و افزایش متراژ سطح فروش در سراسر کشور معادل ۵۰درصد راهبرد توسعه فروشگاهی مشابه در سال گذشته را با وجود شرایط سخت و پیچیده اقتصادی کنونی کشور محقق کرده است.
 
(شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹) ۱۵:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها