دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۷۱۷۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مرکز آمار ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مرکز آمار ایران امضا شد.

در مراسمی که با حضور دکتر رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مدیران عالی‌رتبه دو طرف قرارداد، در هفتم مهرماه سال جاری در ساختمان مرکزی سازمان آمار ایران در تهران برگزار شد، دو طرف درخصوص همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دوجانبه به توافق رسیدند.
 مدیرعامل شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اهمیت تعامل پایدار سازمان‌ها تصریح کرد: «انعقاد این تفاهمنامه و آغاز همکاری مشترک با سازمان آمار ایران را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم این همکاری‌های دو‌جانبه در راستای تحقق اهداف بزرگ این دو سازمان موثر واقع شود.»
وی ادامه داد: «از لحاظ آماری فروشگاه رفاه در سال‌های اخیر توانسته با افزایش میزان عرضه کالاهای باکیفیت ایرانی و تخفیفات چشمگیر، سهم بسزایی در رونق اقتصادی و کمک به تعدیل سبد خرید هموطنان داشته باشد. با وجود شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، ما همیشه در تلاش هستیم تا بتوانیم گام موثری در بحث اقتصاد خانوار، افزایش میزان اشتغالزایی و کمک به رشد اقتصاد کلان در سطح کشوری برداریم.»
محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که اقداماتی مثل امضای تفاهم‎نامه بین فروشگاه‎های رفاه و مرکز آمار ایران بتواند شتاب افزایش کیفیت در ارائه محصولات ایرانی و خدمت‌رسانی به هموطنان را افزایش دهد.
همچنین در ادامه این مراسم، ایوب فرامرزی معاون اقتصادی و محاسبات ملی مرکز آمار ایران با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: «باعث افتخار و خوشحالی است که با یک بنگاه اقتصادی معتبر، باسابقه و خوشنام یک قرارداد همکاری منعقد شده است. همه همکاران ما در مرکز ملی آمار ایران در تلاش هستند این همکاری‌های دوجانبه را با هدف افزایش میزان بهره‌وری و کمک به رشد و تعالی میهن عزیزمان ایران بیشتر کنند. امیدوارم این همکاری نیز آغازی مثبت برای ادامه و رشد همکاری‌های دوجانبه بین این دو سازمان باشد.»
 
(دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹) ۱۶:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها