سه شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۷۳۵۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصاد نمایشگاه
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
محمدعلی خراسانی مدیرعامل شرکت فروشگاه زنجیره ای وین مارکت

شعار وین مارکت با 400 فروشگاه؛ ”همیشه تخفیف، برنده‌ی اصلی شما هستید”

فروشگاه زنجیره ای وین مارکت با هدف ارائه کالاهای تندگردش با قیمتی پایین تر از قیمت مصرف کننده ایجاد شده است. فروشگاه های وین مارکت با سرعت در حال تاسیس و گسترش فعالیت خود در تمام شهرهای ایران است تا تمام مردم ایران بتوانند به راحتی به فروشگاه هایی با بالاترین کیفیت خدمات و نازلترین قیمت ممکن دست پیدا کنند.

وین مارکت معتقد است این حق هر ایرانی است تا بتواند با خدمات فروشگاه زنجیره ای، توانایی خرید بالاتری داشته باشد وبه قدرت خرید در سطحی بالاتر از آنچه تا به امروز ارائه شده دست یابد. در این راستا تمام تلاش وین مارکت ارائه بهترین خدمات و بهبود کیفیت خدمات در سطح فروشگاه های همیشه تخفیف است.
 
در این زمینه، در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود 2020 با محمدعلی خراسانی مدیر توانمند وین مارکت گفت و گوییانجام شده که در ادامه می خوانید:
 
در مورد تاریخچه فعالیت وین مارکت برای مخاطبان ما توضیح دهید؟  ایده ی راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای چگونه مطرح شد؟
 
برند وین مارکت با کانسپت فروشگاه های دیسکانتری و تخفیف محور ایجاد شده است و هدف از ایجاد آن ارائه کالاهای تخفیف محور به مشتریان است.
 
از اواخر سال ۹۷ با هدف ایجاد فروشگاه های تخفیف محور فعالیت خود را شروع کردیم هدف ما ارتقاء کسب و کار فروشگاه های زنجیره ای با نگاهی جدید مبتنی بر  ارائه کالاها و خدمات ارزانتر به مشتریان بود.
 
وضعیت فروشگاه های زنجیره ای وین مارکت در سطح کشور چگونه است؟
 
ما در حال حاضر در ۱۲ استان و ۱۰۳ شهر فعالیت داریم، تعداد فروشگاه های زنجیره ای وین مارکت در سطح کشور بالغ بر ۴۰۰ فروشگاه است.
 
وین مارکت چه کمکی به افزایش میزان استغال کرده است؟
 
در فروشگاه های ما حدود ۲۷۰۰ نفر از پرسنل با میانگین سنی ۲۶ سال تا ۲۸ سال در مجموعه فعالیت می‌کنند و ما سعی بر گسترش فعالیت خود و در نتیجه افزایش میزان اشتغال در کشور داریم. وین مارکت علیرغم  شرایط سخت اقتصادی و بحران کرونا تعداد ۸۰۰ پرسنل را استخدام کرد و برنامه ما رساندن این تعداد به 1000 نفر تا پایان سال جاری است.
 
وضعیت وین مارکت در شرایط همه گیری بیماری کرونا چگونه بود؟
 
پس از شیوع بیماری کرونا ما در مجموعه وین مارکت تصمیم گرفتیم، خدمات خود را کامل تر و بهتر به مشتریان ارائه کنیم. همچنین بر روی فروش آنلاین محصولات تاکید بیشتری کردیم و در سطح فروشگاه ها نیز از نظر رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سخت گیری کردیم.
 
برنامه شما برای گسترش فروشگاه های زنجیره ای در نقاط مختلف کشور چیست؟
 
هدف ما در سال جاری اضافه کردن استان های گیلان، مازندران، خوزستان و زنجان به حوزه فعالیت وین مارکت و پوشش  بالغ بر ۳۰۰ شهر تا پایان سال جاری است.
 
از  مشکلات و موانع پیش روی کسب و کارتان بگویید؟
 
کسب و کار های استارتاپی مشکلات و موانع خاص خود را دارند. اما بزرگترین مشکل تغییرات قیمتی در زمینه تأمین کالا و توسعه ی تجهیزات فروشگاهی است که منجر به تحت شعاع قرار گرفتن وین مارکت شده است.
 
فعالیت های برند وین مارکت چه دستاوردهایی داشته است؟
 
ما در وین مارکت از بروزترین نرم افزار های دنیا استفاده می کنیم همچنین موفق به کسب هفت ایزو برای اولین بار در میان فروشگاه های زنجیره ای شده ایم و تلاش خواهیم کرد تعداد استانداردهای مجموعه را بیشتر کنیم
 
سخن آخر؟
 
از مجموعه برگزار کنندگان نمایشگاه ایران آگروفود تشکر می کنم که فرصت خوبی در اختیار فعالان این صنعت برای نمایش نوآوری ها و تولیدات جدید قرار داده اند.
(سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها