سه شنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۸۹۷۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

جمع‌آوری 12 تن اقلام خوراکی از کمک‌های مردمی برای موکب‌های اربعین

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان جهاد کشاورزی تا کنون حدود ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۲ تن پیاز، 2 تن سیب زمینی، ۵ تن آرد و با پشتیبانی امور دام یک تن گوشت و ۲ تن مرغ جمع‌آوری کرده است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی اظهار داشت: اربعین نقطه‌ شروع انقلاب مهدوی است، آنهایی که دعای فرج می‌خوانند وارد عمل شوند و در پیاده‌روی اربعین و یا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در زنده نگه داشتن اربعین سهیم شوند.
 
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین، بیان کرد: این پیاده‌روی عظیم اربعین خاری در چشم دشمنان اسلام است و این اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده‌ ترس انگلیس و آل سعود از این حرکت عظیم است و قطعا این ماجرا جمع می‌شود و اربعین امسال از سال‌های دیگر نمود بیشتری دارد.
 
زمانی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده، گفت: سازمان جهاد کشاورزی تا کنون حدود ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۲ تن پیاز، دو تن سیب‌زمینی، ۵ تن آرد و با پشتیبانی امور دام یک تن گوشت و ۲ تن مرغ جمع‌آوری کرده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: ۲۰ تن آرد به ستاد عتبات استان داده شد و یک بخشی از این اقلام به موکب‌های استان که در کربلا و نجف هستند و یک بخشی به موکب محبان‌الرضا که مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است، فرستاده می‌شود. 
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به مایحتاج موکب‌ها، گفت: آنچه که موکب‌ها نیاز دارند برنج، آب معدنی و پتو است و در زمینه‌ تهیه‌ گوشت و مرغ به قیمت مصوب داده می‌شود و محدودیتی برای دریافت گوشت و مرغ وجود ندارد.
(سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸) ۱۰:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها