سه شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۹
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۶۷۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

جهش قیمت ماهی در بازار توجیهی ندارد/ دلالان فاتحان بازار مواد پروتئینی در غفلت مسئولان

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با انتقاد از رشد قیمت گوشت سفید در بازار، گفت: در حال حاضر فاتحان بازار تنها دلالان هستند که با نرخ گذاری های متفاوت بار مالی بسیاری را بر مصرف کننده تحمیل می کنند.

رحمت الله نوروزی ، با انتقاد از رشد قیمت گوشت سفید در بازار، گفت: متاسفانه عدم اجرای صحیح طرح انتزاع وزارت کشاورزی از وزارت صنعت،عامل نوسان قیمت مواد پروتئینی در بازار است.

جولان دلالان در غفلت مسئولان

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کنترل دقیقی بر بازار عرضه محصولات مورد نیاز مردم صورت نمی گیرد، افزود: در برهه ای از زمان که هیچ کمبودی در بازار وجو د ندارد؛رشد قیمت ها موجبات تعجب مشتریان را فراهم می کند که این نشان از جولان دلالان در غفلت مسئولان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت نرخ گذاری های مصوب برای تمامی مایحتاج مردم و نظارت بر اجرای دقیق آن ها از سوی عرضه کنندگان، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر فاتحان بازار تنها دلالان هستند که با نرخ گذاری های متفاوت بار مالی بسیاری را بر مصرف کننده تحمیل می کنند.

وی با بیان اینکه نباید زحمات تولیدکنندگان نادیده گرفته شود،گفت: ما منکر افزایش هزینه های تولید نیستیم؛ اما اگر دولت به ویژه وزارت جهاد کشاورزی به وظایف خود در زمینه تنظیم بازار محصولات پروتئینی عمل کند؛ به طور قطع شاهد نوسان شدید قیمتی نخواهیم بود.

هیچ کمبودی در بازار برای رفع نیاز مردم جهت مصرف ماهی وجود ندارد

نوروزی با یادآوری جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با وزیر جهاد کشاورزی، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه اذعان کرد که هیچ کمبودی در بازار گوشت سفید و قرمزوجود ندارد؛ پس به این نتیجه می رسیم که تنها عنصری که اجازه رشد قیمت ها را در بازار می دهد نبود نظارت کافی است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در بازار برای رفع نیاز مردم جهت مصرف ماهی وجود ندارد، گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید پاسخ گوی چرایی جهش قیمت در بازار مایحتاج اساسی مردم باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کمیسیون کشاورزی مجلس به طور حتم خواهان ارایه توضیحات کافی از سوی مسئولان در خصوص چرایی بی ثباتی در نرخ ها است.

 

خانه ملت

(سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴) ۱۴:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها