سه شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۷۱۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

علل افزایش قیمت ماهی در بازار/ تولیدکنندگان هم ناراضی‌اند

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی آبزیان کشور با تشریح علل گرانی قیمت ماهی در بازار، گفت: تولیدکنندگان نیز از افزایش بیش از اندازه قیمت‌ها ناراحت می‌شوند.

ارسلان قاسمی در مورد علل افزایش قیمت ماهی در بازار اظهارداشت: در حال حاضر در ابتدای فصل تولید قرار داریم و ماهی به آن صورت که باید وارد بازار شود، نشده است.

وی با بیان اینکه قیمت بسیاری از کالاهای اولیه، دستمزدها و غیره افزایش یافته است، گفت: این امر نیز مزید بر علت شده است که ماهی گران شود.

قاسمی افزود: علاوه بر این، اثرات بیماری‌هایی که اتفاق افتاد و سبب شد تا تولید ماهی قزل‌آلا بین ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش پیدا کند، هم اکنون نمایان شده است.

وی تصریح کرد: با همه این اوصاف، خیلی جای نگرانی وجود ندارد و ما طی هفته جاری جلسه‌ای با تولیدکنندگان خواهیم داشت و وضعیت را بررسی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده را مرور می‌کنیم.

قاسمی  با اشاره به اینکه بخشی از افزایش قیمت بخاطر افزایش هزینه‌های تولید اجتناب ناپذیر است، اضافه کرد: ما نیز ناراحت می‌شویم  اگر قیمت کالای‌مان بیش از اندازه گران شود، چراکه سود در گران فروشی نیست، در زیاد فروختن است، ضمن اینکه یکی از مسایلی که می‌تواند از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها جلوگیری کند حذف دلال‌ها و واسطه‌هاست و این مساله باید حتما ساماندهی شود.

 

مهر

(سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴) ۱۱:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها