دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۱
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۵۰۲۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

هیات تجاری اتاق تهران به مقصد اسپانیا پرواز کرد

یک هیات تجاری با بیش از 30 نفر از فعالان اقتصادی ایرانی به سرپرستی یحیی آل‌اسحاق، صبح امروز به مقصد اسپانیا پرواز کرد. هیات تجاری اتاق تهران در اسپانیا با حضور در دوشهر بارسلون و مادرید با مقامات دولتی و فعالان بخش خصوصی کشور اسپانیا دیدار و مذاکره خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، سفر این هیات تجاری در حالی برگزار می‌شود که از ماه‌ها قبل برای آن برنامه‌ریزی و مطالعات مربوط صورت گرفته تا دو طرف بتوانند به خوبی با زمینه‌های بالقوه‌ای که می‌توان در آن همکاری مشترک داشت، آشنا شوند. آخرین دیدار بین مسوولان اتاق تهران و مقامات اسپانیایی نیز به دیدار دو هفته گذشته پدرو ویینا سفیر اسپانیا در تهران با یحیی آل‌اسحاق برمی‌گردد.
هیات تجاری اتاق تهران در حالی به اسپانیا سفر می‌کند که بیش از 30 فعال اقتصادی بخش خصوصی در این هیات حضور دارند. سفر هیات تجاری اتاق تهران در ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده است. این هیات ابتدا دیدارهایی در شهر بارسلون اسپانیا با فعالان بخش خصوصی و مقامات محلی خواهند داشت و پس از آن برای دیدار با مقامات دولتی اسپانیا و بررسی راه‌های توسعه مراودات تجاری و همکاری‌های اقتصادی راهی مادرید خواهد شد.

در هیات تجاری اتاق تهران بازرگانان و صنعتگرانی از حوزه‌های خودروسازی و قطعه‌سازی، کشاورزی و صنایع غذایی، معدن، تولید ماشین‌آلات و تجهیزات کاربردی در معادن، فولاد، مس، نفت و گاز و پتروشیمی، بانکداری، تجهیزات مخابراتی، حمل‌ونقل بین‌المللی، لاستیک و لوله، در و پنجره یوپی‌وی‌سی، خوراک دام و... حضور دارند. سرپرستی این هیات تجاری برعهده یحیی آل‌اسحاق رئیس اتاق تهران خواهد بود. این هیات در سفر پنج روزه خود به اسپانیا برنامه فشرده‌ای برای رایزنی و بررسی همکاری‌ها با فعالان بخش خصوصی اسپانیا دارد و امیدوار است زمینه توسعه همکاری‌های تجاری و صنعتی دو کشور را فراهم کند.
(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳) ۱۱:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها