دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۷
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۴۸۵۲۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

15 هزار تن خرمای مازاد کشاورزان آبپخش در انتظار اقدام عملی وزارت جهاد کشاورزی

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: 15 هزار تن خرمای مازاد کشاورزان آبپخش منتظر اقدام عملی وزارت جهاد کشاورزی است.

مصطفی رضایی  اظهار داشت: کشاورزان قشر تاثیرگذار در جامعه هستند و به ویژه در حوزه اقتصادی نقش کشاورزان غیرقابل انکار است.

وی افزود: آبپخش با دار بودن 1.2 میلیون اصله نخل نقش مهمی در کشاورزی استان بوشهر دارد و حمایت از این قشر باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش با بیان اینکه 15 هزار تن خرمای مازاد کشاورزان آبپخش منتظر اقدام عملی وزارت جهاد کشاورزی است خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی قول مساعد در خرید تضمینی خرمای کشاورزان استان بوشهر داده و بیش از 15 هزار و 400 تن از خرمای نخلداران این منطقه منتظر اقدام اساسی مسئولان استان و وزارت جهاد کشاورزی است.

رضایی تصریح کرد: آبپخش علاوه بر تولید خرما و رطب در بحث صیفی‌جات و سایر محصولات نیز نقش مهمی دارد و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر کشاورزان باشیم.

وی بیان کرد: حمایت از کشاورزان نباید تنها در حرف باشد و مسئولان باید عملا و به طور واقعی نسبت به حمایت از این قشر اهتمام ورزند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: به طور مکرر به مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان این حوزه رسیدگی می‌کنیم و امیدوار هستیم با همکاری خود کشاورزان به نتایج مطلوبی برسیم.

رضایی افزود: کشاورزان باید نسبت به افزایش سطح کیفی تولیدات خود اهتمام ورزند تا در فروش محصولات با مشکل مواجه نشوند و ما نیز همواره کنار این قشر خواهیم بود.

فارس

(دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳) ۱۰:۱۷
ناشناس
۱۳۹۳/۰۳/۱۹
0
0
0

خود کرده راتدبیر نیست! از بس پارسال بدون منطق قیمت رو بردن بالا خرما رودستشون موند! بازارهای صادراتی ما افتاد خرمای تونس و عربستان! انقدر حماقت کردند که بازارهای صادراتیمون از دست رفت!


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها