سه شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۱
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۴۵۰۶۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

برنج ایرانی جایگزین برنج هندی در مرحله دوم سبد کالا

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس گفت: بر اساس اظهارات روز گذشته استاندار مازندران قرار است دولت تمام برنج کشاورزان استان مازندارن را خریداری کند که این اقدام آغاز شده است تا برنج ایرانی در سبد کالا قرار گیرد.

قاسم احمدی لاشکی ، درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر صنعت به دلیل استفاده از برنج هندی در سبد کالا افزود: استاندار مازندران روز گذشته اعلام کرد که این موضوع برطرف شده است و در مرحله بعد ارائه سبد کالا برنج ایرانی در سبد کالا قرار می گیرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر برنج ایرانی در سبد کالا قرار گیرد مجمع نمایندگان استان مازندارن و استان های شمالی از استیضاح  خود صرفه نظر می کنند اما اگر همچنان برنج هندی در سبد کالا باشد استیضاح وزیر صنعت به قوت خود باقی است و قطعا از حقوق قشر زحمت کش کشاورزان کوتاه نمی آییم.

وی ادامه داد: طی مذاکره ای که روز گذشته با استاندار مازندارن داشتم به گفته وی قرار است دولت تمام برنج کشاورزان استان مازندارن را خریداری کند که این اقدام آغاز شده است تا برنج کالا در سبد کالا قرار گیرد؛ در این شرایط از استیضاح صرفه نظر می کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با تاکید بر اینکه برنج ایرانی جایگزین برنج هندی می شود، گفت: به گفته استاندار مازندارن دولت تاکنون 20 هزار تن برنج از کشاورزان مازندران خریداری شده است.

گفتنی است، احمدی لاشکی پیش از این از جمع آوری 30 امضا برای استیضاح وزیر صنعت به دلیل ارائه برنج هندی به جای برنج مازندران در سبد کالا خبر داده بود.

آوازه حامی برنج ایرانی

 

خانه ملت

(سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲) ۱۱:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها