یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۴
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۳۲۷۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

«شرکت نان قدس رضوی»، کارآفرین و واحد نمونه کیفیت استان در سال 1392

به گزارش فودنا، «شرکت سهامی خاص نان قدس رضوی» موفق به کسب عنوان کارآفرین نمونه و واحد نمونه کیفیت استان خراسان رضوی در سال 1392 شد.

«شرکت سهامی خاص نان قدس رضوی» موفق به کسب عنوان کارآفرین نمونه و واحد نمونه کیفیت استان خراسان رضوی در سال 1392 شد.

مدیرعامل شرکت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان اقتصادی رضوی در این ارتباط گفت: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان خراسان رضوی در طی سال ویژگی های محصولات تولیدی واحد های مختلف  از جمله  واحدهای صنایع غذائی را بررسی می کند و در صورت فراهم بودن شرایط لازم ، آنگاه نسبت به انتخاب آن واحد به عنوان  واحد نمونه اقدام خواهد کرد.

«مهندس حسن قاسمیان مقدم» اضافه کرد: مرغوبیت محصولات شرکت نان قدس رضوی ، کسب امتیازات لازم ، کسب استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت 9001:2008) ) ، HACCP و مدیریت ایمنی ( 22000:2005 )، رضایت مصرف کنندگان، وجود آزمایشگاه های آکرودیته و....باعث گشت تا معیارهای لازم در انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه کیفیت از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان رضوی در سالجاری مجدداً فرآهم آید.

وی ادامه داد: اشتغال زایی جدید و مستقیم برای 90 نفر در این شرکت، افزایش تولیدحدود 50 درصدی در یک سال گذشته،اقدامات انجام شده در زمینه مسائل رفاهی و آموزشی کارکنان(از قبیل آموزشهای عمومی بهداشت و آموزشهای تخصصی برای کارکنان فنی و...) ،رعایت دستور العمل ها و ضوابط ابلاغی ازسوی مراجع ذی ربط ، تنوع ، نوآوری و تولید محصولات جدید، افزایش صادرات به میزان حدود 100 درصد در یکسال گذشته و ....از جمله عوامل موثر در انتخاب این شرکت به عنوان کارآفرین نمونه در سال جاری از سوی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان می باشد.

قاسمیان یادآور شد: این شرکت پیش از این نیز در سال1389 با کسب لوح تقدیر و سپاس بعنوان کارآفرین نمونه استان از سوی مراجع ذیربط انتخاب شده و در سالیان اخیر نیز در زمینه کیفیت ، صادرات و استاندارد محصولات ، بعنوان واحد نمونه استان معرفی و موفق به کسب تقدیرنامه و لوح سپاس گردیده است.

وی در پایان از افزایش ظرفیت تولید انواع نانها از قبیل« نان زائر »، جهت عرضه به زائرین و مجاورین حرم مطهر امام رضا(ع)  و  افزایش صادرات ، بعنوان برخی از برنامه های این شرکت ، در نیمه دوم سالجاری خبر داد .
(یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲) ۱۳:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها