شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۷۲۷۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس کسب و کار، برندینگ

طرح نستله برای تجاری‌سازی لبنیات گیاهی

شرکت نستله یک شتاب‌دهنده توسعه و تحقیق راه‌اندازی کرده است تا نوآوری و شتاب را در زمینه تولید مواد لبنیاتی و نیز لبنیات گیاهی به کار بگیرد.

 شتاب‌دهنده‌ای که در مرکز توسعه و تحقیق نستله در سوئیس واقع‌شده است، در نظر دارد پلت‌فرمی را برای استارت‌آپ‌ها، دانشجویان و دانشمندان فراهم کند تا از سوابق و تجربیات نستله در تولید لبنیات استفاده کنند و محصولات جدید و نوآورانه‌ای را در این بخش از ایده به تجاری‌سازی برسانند.
 
مرکز تحقیق و توسعه نستله بزرگ‌ترین مرکز از نوع خود در زمینه محصولات لبنیاتی و جایگزین‌های گیاهی برای لبنیات محسوب می‌شود. این مرکز قرار است مفاهیم جدیدی را برای محصولات لبنیات و تغذیه کودک فراهم کند؛ پیش از اینکه این محصولات به مشتریان آن در سراسر جهان عرضه شوند.
 
مارک اشنایدر، مدیرعامل نستله مراسم راه‌اندازی این مرکز جدید گفت: «نوآوری در زمینه محصولات وابسته به شیر و جایگزین‌های گیاهی لبنیاتی، هسته اصلی استراتژی تجاری نستله و نیز دستور کار تداوم و ثبات فعالیت این شرکت است. به‌عنوان یک شرکت، ما اهداف بلندپروازانه‌ای را در زمینه تغییرات آب‌وهوایی تعیین کرده‌ایم. این بخشی از وعده ما برای توسعه و ساخت محصولاتی است که برای شما و کره زمین مفید هستند.»
 
شتاب‌دهنده این مرکز شامل یک آشپزخانه آزمایشی و فضای اشتراکی کار است. قرار است تیم‌های داخلی، خارجی و ترکیبی از توانایی‌های نستله برای تجاری‌سازی ایده‌‌های ناب در این زمینه استفاده شوند و تنها ظرف مدت ۶ ماه این محصولات به‌طور آزمایشی در برخی از فروشگاه‌ها توزیع شوند.
 
توماس هاوزر، رئیس توسعه فناوری و محصولات جهانی نستله نیز گفت: «هدف ما آن است تا منابع کلیدی را برای استارت‌آپ‌ها، دانشجویان و دانشمندان فراهم کنیم تا به‌سرعت ایده‌های نوآورانه خود را در یک بازه زمانی ۶ ماهه مورد کاوش قرار دهند. با استفاده از تخصص نستله در زمینه دانش غذایی، ایمنی غذا، مقررات، روند تولید و بسته‌بندی آنها می‌توانند به‌سرعت محصولات جدید را در بازارهای واقعی آزمایش و تولید کنند.»
 
نستله شرکتی چندملیتی در زمینه مواد غذایی است و در سال ۱۸۶۶، هنری نستله آن را در سوئیس تاسیس کرد، این مکان هنوز هم دفتر مرکزی این شرکت است. نستله ۴۳۶ کارخانه مجهز در ۸۵ کشور جهان دارد و تقریبا حدود ۳۳۵ هزار نفر در سراسر جهان برای آن کار می‌کنند؛ به‌نحوی‌که فقط در قسمت تحقیق و توسعه این سازمان، بیش از پنج هزار نفر مشغول به کار هستند. سال‌هاست که این شرکت در صنعت تغذیه و سلامتی پیشگام بوده است و با شعار و ماموریت «غذای خوب، زندگی خوب» به‌پیش رفته است. نستله همواره برای تنوع، اخلاق کاری، امنیت غذایی و رضایت حاصل از محصولاتش شهرت داشته است.
(شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹) ۱۴:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها