شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۱
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۹۶۵۱۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصاد نمایشگاه
سرویس شیرینی و شکلات

پشمک حاج عبدالله صادرکننده نمونه برای شش سال متوالی

پشمک حاج عبدالله علاوه بر حضور موفق در بازارهای داخلی توانسته در عرصه بین‌المللی نیز حضوری چشمگیر داشته باشد و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله کشورهای حوزه خلیج‌فارس، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، آلمان، کانادا، آذربایجان، افغانستان و عراق صادر نماید. حاصل این تلاش شبانه روزی انتخاب این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه برای شش سال متوالی از سال‌های 91 تا 97 است.

مرحوم حاج عبدالله روحی بنیانگذار شرکت پشمک حاج عبدالله از سال 1330 تولید پشمک و بستنی سنتی را در شهر تبریز آغاز کرد و پس از سال‌ها تلاش و موفقیت‌های چشمگیر در عرصه تولید پشمک و بستنی در سال 1372 شرکت بستنی اطمینان آذرگل را تاسیس کرد.
 
پشمک حاج عبدالله استاندارد پشمک را برای اولین بار در ایران با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران تدوین نموده است. این شرکت با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا پشمک را با همان طعم ماندگار قدیمی تولید می‌کند که انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه کنترل کیفی از سال 93 تا 97 شاهدی بر این مدعاست.
 
در زمان حاضر فرزندان مرحوم حاج عبدالله به مدیرعاملی حاج صمد روحی با اتحادی مثال زدنی و پشتکاری مضاعف در مدیریت و اداره این مجموعه همواره در تلاش هستند تا پشمک حاج عبدالله میزبان لحظات خوش مردم ایران باشد.
(شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها