شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۸
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۳۰۵۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

توزیع بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در ۵۰ روز اخیر

مدیرعامل شرکت سهامی خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ( طی ۵۰ روز اخیر) مقارن با آغاز کشت بهاره بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع شده است.

« حمید رسولی» افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از آغاز سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه حداقل ۶۰۰ هزار تن کود اوره حمل و به دست کشاورزان رسانده خواهد شد.
وی اظهارداشت: به گونه ای که از اول فروردین ماه سال جاری تا بیستم فروردین بیش از ۲۱۰ هزار تن کود اوره حمل و تحویل استان ها شده و کشاورزان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تصریح کرد: این شرکت در ادامه برنامه خود برای تامین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال ۱۳۹۹، تلاش می کند تا با حفظ میزان تامین و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ۱۰ هزار تن، همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین کرده و برنامه این شرکت حفظ رکورد روزانه تامین و توزیع ده هزار تن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه است.
‎رسولی چشم انداز تامین کود اوره در سال جاری را بسیار خوب ارزیابی کرد و از کشاورزان خواست متناسب با نیاز خود نسبت به تامین کود از شبکه بزرگ کارگزاران اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، همچنین ‌افزایش قیمت فروش کود اوره و کمبود آن را شایعه ای بی‌اساس توسط افرادی بی اطلاع و غیرمسئول خواند و از کشاورزان تقاضا کرد به این شایعات که با هدف ایجاد التهاب و تشویش در بخش کشاورزی منتشر می شود، توجهی نکنند.
 
(شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹) ۱۴:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها