دوشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۶۴۴۵
گزارشگر : ۳۶۳۲
جهاد کشاورزی
سرویس سرویس عمومی

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

در آستانه چهلمین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی، نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله وزارت جهاد کشاورزی به روایت عکس، پوستر و اینفوگرافی به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در دانشگاه تهران (محل برگزاری نماز جمعه تهران) برگزار شد.

این نمایشگاه در تاریخ جمعه ۲۴ خردادماه و در ضلع جنوبی دانشگاه تهران (حاشیه خیابان انقلاب اسلامی) برگزار گردید که در آن بالغ بر ۲۰۰ پوستر و اینفوگرافی در قالب بنر، تخته شاسی، پوستر و استند حاوی اطلاعات آماری، جداول و مستندات فعالیتهای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی طی چهل سال گذشته به نمازگزاران ارائه گردید.

در این نمایشگاه که از صبح روز جمعه تا ساعت ۱۴:۳۰ ادامه داشت، معاونت ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های تابعه وزارت جهاد کشاورزی خدمات، اقدامات و فعالیت های خود را در قالب تصویر و جدول‌های به مخاطبین ارائه داده بودند که کارشناسان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز با حضور در محل نمایشگاه، ضمن تشریح و تفسیر مباحث و موضوعات، پاسخگوی سوالات و ابهامات نمازگزاران عزیز بودند.

جذابیت این مجموعه گردآوری شده برای مخاطبین و اثرگذاری این نمایشگاه بر آنان از یادداشت برداری مردم از اطلاعات و آمارهای اعلام شده و یا تصویربرداری و ثبت عکس از تابلوها مشهود بود.

(دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸) ۱۷:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها