شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۶
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۲۸۵۵
گزارشگر : ۳۶۳۲
mbanews
سرویس کسب و کار، برندینگ

با ظرف های غذای KFC اصلاح سر رایگان را تجربه کنید

کی اف سی بار دیگر به منظور تبلیغ کاسه ها (ظرف های) غذا طرح اصلاح مو با این کاسه ها را اجرا می کند.

هدف ما به معنای واقعی کلمه این است: رستوران فست فود زنجیره ای کی اف سی پنج شنبه بعد از ظهر در آرایشگاه "Ludlow Blunt" در منطفه بروکلین شهر نیویورک کاسه های معروف کی اف سی 3 دلاری خود را به مدت محدود با اصلاح سر کاسه ای رایگان تبلیغ می کند. در حالی که این سبک کوتاهی مو چندان محبوب نیست اما برخی آرایشگر ها شرایط محیطی را برای بازگشت این مدل مو آماده و مناسب می بینند (البته پیش از آن هشدار های لازم به شما داده می شوند).
این مدل اصلاح سر بر روی برندینگ آن کار می کند: با توجه به اطلاعات دریافتی از یک کتاب تصویری کی اف سی با تاکید بر روی آرایش مو، این رستوران فست فود زنجیره ای اصلاح کاسه ای ساده مو را "دستورالعمل اصلی" می خواند. یکی دیگر از مدل های کوتاهی مو سبک "جرقه و کاسه" است که تصویر چیزی شبیه به جرقه پشت سر تراشیده می شود. (اگر کسی این پیشنهاد را پذیرفت و اجرا کرد، لطقا عکس های قبل و بعد از آن را برای ما بفرستد.)

یکی از اعضای گروه Backstreet Boys، نیک کارتر، در توییتر خبر این طرح در هفته جاری را منتشر کرد. به گفته سخنگوی کی اف سی این رستوران زنجیره ای هیچ پولی به کارتر بابت کار فوق نپرداخته است.

کی اف سی کی اف سی kfc کی اف سی

(شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها