شنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۶
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۱۲۰۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ
KFC:

فقط مرغ است که باقی می ماند

آگهی تبلیغاتی کریسمس کی اف سی در قالب یک حرکت دراماتیک و انیماتوری بین دو گوشت پر طرفدار، مرغ و بوقلمون، این جمله را بیان می کند: "بوقلمون می آید و می رود اما مرغ است که باقی می ماند."

 
با الهام از فیلم وسترن "yore"، داستان فیلم این کمپین از دشت کوهستانی برفی شروع می شود. مرغ به طرز شگفت انگیزی از جنگل های توندرا، دریاچه های یخ زده، صخره های بزرگ و زیر سیم خاردار می گذرد و در نهایت برای مواجهه با دشمن بزرگ خود، بوقلمون، در همان حوالی سر جای خود می ایستد.
 
بوقلمون با باز کردن بال های خود و حیره شدن به قهرمان فیلم قصد تخریب شخصیت او را دارد اما در نهایت مرغ است که با پیروزی در کوچه بن بست، بوقلمون را وادار به فرار می کند. مرغ پیروزمندانه در حالی بال و پر زنان بر روی پاهای خود می ایستد که این شعار به چشم خواهد خورد: بوقلمون می آید و می رود اما فقط مرغ است که باقی می ماند."
 
کی اف سی امیدوار است که بتواند با کار حمایتی در دنیای مطبوعات، فضای آنلاین و محیط خارج از خانه روی نفرت پنهانی از بوقلمون در میان مردم در کریسمس سرمایه گذاری کند. در یکی از پوستر چنین می خوانیم: "در پی کشف ترفندی برای لذت بردن از بوقلمون کریسمس هستید؟ سطح انتظارات خود را پایین بیاورید."
(شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها