شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۵
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۴۲۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران:

انار محمودآباد سر درخت 6 هزار تومان به فروش می‌رسد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه تولید انار داخل آسیب‌ دیده است، گفت: انار محمودآباد سر درخت 6 هزار تومان به فروش می‌رسد.

حسین مهاجرانی در تشریح وضع بازار، اظهار کرد: تولید انار امسال کشور با آسیب جدی مواجه شده است، انار ساوه از بین رفته و آسیب‌دیده است.
وی با اشاره به اینکه از میزان انار تولیدی در کشور و خلأ تولید خبری نداریم، تصریح کرد: زیرا وزارت جهاد کشاورزی اطلاعات کامل در این زمینه دارد ولی در مجموع انار ساوه از بین رفته است.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با تأکید بر اینکه در گذشته واردات انار از ترکیه داشتیم، اضافه کرد: ولی اصلاً کیفیت نداشت و قابل‌خوردن نبود، انار وارداتی از ترکیه بسیار بی‌کیفیت بود، افغانستان هم‌محور دیگر واردات انار بود که آن هم کیفیت چندان خوبی نداشت و الان واردات از این کشورها نداریم.
مهاجرانی با بیان اینکه انار محمودآباد گرمسار سردرخت شش هزار تومان به فروش می‌رسد، تصریح کرد: انار نی‌ریز شیراز سردرخت چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار تومان فروخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نارنگی، پرتقال، لیمو و نارنج ازجمله میوه‌های پاییزی در بازار هستند، اظهار کرد: پرتقال مجلسی در بازار با قیمت شش تا هفت هزار تومان عرضه می‌شود. /فارس

(شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها