سه شنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۷:۵۸
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۷۳۹۴۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

سرمایه‌گذاری لئوناردو دی کاپریو در نوشیدنی انرژی‌زای طبیعی

جمعی از ستارگان سینما و ورزش در نوشیدنی رونا سرمایه گذاری کرده‌اند. رونا نوشیدنی انرژی زا با کافئین طبیعی است و از نوعی قارچ در آمازون تولید می‌شود.

گروهی از ستاره‌های بزرگ سینما و ورزش از جمله لئوناردو دی کاپریو از نوشیدنی رونا( RUNA) حمایت و سرمایه گذاری کرده‌اند. رونا از نوعی قارچ در منطقه آمازون به نام گایوسا(guayusa) تهیه می‌شود و ویژگی اصلی آن داشتن کافئین طبیعی است.

لئوناردو دی کاپریو

مردم اکوادور در طول هزاران  سال نوعی چای را با جوشاندن گایوسا  تهیه می‎کردند  و شکارچیان این مناطق گایوسا را “مراقب شب” می‌نامند؛ زیرا با داشتن کافئین بالا به آنها کمک می‌کند تا شب‌ها برای شکار بیدار بمانند. شرکت RUNA با هزاران کشاورز بومی‌در اکوادور کار می‌کند واز آنها گایوسا می‌خرد. رونا درآمد خودش را فاش نکرده اما کارشناسان می‌گویند که به واسطه حمایت ستاره‌ها رشد سریعی در بازار آمریکا داشته است.

دلایل حمایت دی کاپریو

دی کاپریو اعلام کرده برای حمایت از بومیان منطقه آمازون که این نوشیدنی را تولید می‌کنند، این اقدام را انجام داده است. او که یکی از  حامیان اصلی گروه‌های زیست محیطی در‌هالیوود است.

او می‌گوید: «ما باید همه به مردم بومی‌و محلی که قربانیان تخریب محیط زیست هستند، کمک کنیم تا بتوانند بقای خود را حفظ کنند.»

دی کپریو تنها ستاره سرمایه‌گذار رونا نیست. چنینگ تیتوم  دیگر بازیگر معروف‌هالیوود،  مارلون واینس بازیگر و کمدین، آدام رودریگز، جان ایزنر  تنیسور حرفه‌ای تنیس هم از دیگر سرمایه‌گذاران مشهور در نوشیدنی رونا هستند./ نوش آنلاین

(سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۷:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها