دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۶ / ۱۹:۰۵
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۳۴۸۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

اختصاص مشوق‌های حداکثری به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اختصاص حداکثری مشوق‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی کم‌تقاضا را از برنامه‌های جدید برای فعال کردن این شهرک‌های صنعتی عنوان کرد.

احد فتوحی در نخستین جلسه هیئت‌مدیره این شرکت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، مدیرکل برنامه‌وبودجه استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه بیش از نیمی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری استان کم‌تقاضا محور محسوب می‌شوند، گفت: برای فعال کردن این شهرک‌های صنعتی و ایجاد واحدهای صنعتی و اشتغال‌زایی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و آیین‌نامه‌های موجود و با مجوز هیئت‌مدیره شرکت و هماهنگی با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حداکثر سقف مشوق‌ها به سرمایه‌گذاران اختصاص خواهد یافت.
وی بابیان اینکه اعتبارات زیادی برای اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی هزینه شده است، تصریح کرد: تنها راه جذب سرمایه‌گذار ارائه بسته‌های تشویقی و ارائه تخفیف حداکثری به صنعتگران است تا سبب تشویق و ترغیب آنان به ایجاد اشتغال و راه‌اندازی واحدهای صنعتی گردد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های ملی برای ارتقای جایگاه بخش صنعت و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس خاطرنشان کرد: در این زمینه با تعامل بین نمایندگان مردم در خانه ملت و مدیریت ارشد استان و نیز رایزنی و مذاکره با مدیران در سطوح ملی نهایت تلاش خود را برای اختصاص مشوق‌های بیشتر برای صنعتگران استان فارس خواهیم کرد.
فتوحی از اختصاص مشوق‌های حداکثری سرمایه‌گذاری به طرح‌های صنعتی دارای اشتغال بالا خبر داد و مطرح کرد: چنانچه سرمایه‌گذار در برنامه زمان‌بندی مشخص‌شده نسبت به راه‌اندازی واحد صنعتی اقدام و در این زمینه ایجاد اشتغال کند با استفاده از اختیارات هیئت‌مدیره شرکت، مشوق‌های حداکثری اختصاص خواهیم داد.
وی یا تأکید بر اختصاص سریع مشوق‌ها به سرمایه‌گذاران و حذف بروکراسی‌های اداری، بیان کرد: به‌محض به بهره‌برداری رسیدن واحدهای صنعتی در مدت‌زمان تعیین‌شده، شامل 10 درصد بخشودگی خواهند شد.
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اکثر اختیارات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به هیئت‌مدیره‌های شرکت‌های استانی تفویض شده است، این موضوع را گامی مؤثر درزمینه‌ی تسریع در ارائه خدمات و اختصاص مشوق‌ها به صنعتگران و سرمایه‌گذاران اعلام کرد.
در این جلسه اعضای هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز حمایت خود را از اختصاص‌های حداکثری سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اعلام کردند./ روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶) ۱۹:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها