در این مراسم که عصر دیروز در سالن خلیج فارس برگزار شد از 18 شرکت ملی که در گروه کالاهای بادوام و تند مصرف بر اساس 4 معیار «میزان نامآشنایی و شناخته بودن برای مخاطبان»، «میزان ارزش و احترامی که مخاطب برای برند، کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده آن قائل است»، «شدت رابطه ایجاد شده میان مصرفکنندگان و تصویر ذهنی خلق شده از برند» و «میزان تمایز برند در محصول، خدمات، باورها و اندیشههای سازمان نسبت به رقبا از منظر مشتریان» امتیاز بیشتری کسب کردند، تجلیل به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، برندهای برتر در سال جاری به شرح زیر است:
شرکت صنایع شیر ایران (برند پگاه)، گروه فرآوردههای لبنی
شرکت فرآوردههای لبنی کاله (برند کاله)، گروه فرآوردههای لبنی
مجتمع صنایع غذایی، لبنی و بستنی میهن (برند میهن)، گروه فرآوردههای لبنی،
گروه صنعتی زر ماکارون (برند زر)، گروه ماکارونی
گروه تولیدی تکماکارون (برند تک)، گروه ماکارونی
شرکت پارس خزر (برند پارس خزر)، گروه اثاثیه و لوازم خانگی
شرکت بوتان (برند بوتان)، گروه اثاثیه و لوازم خانگی
شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران (برند لادن)، گروه روغن خوراکی
صنایع غذایی شیرین عسل (برند شیرین عسل)، گروه کیک، بیسکوئیت و شکلات
گروه صنعتی مینو (برند ساقه طلایی)، گروه کیک، بیسکوئیت و شکلات
شرکت فرش مشهد (برند فرش مشهد)، گروه فرش ماشینی
شرکت هنکل پاکوش (برند تاژ)، گروه شویندهها
گروه صنعتی پاشکو (برند سافتلن)، گروه شویندهها
شرکت کدبانو (برند دلپذیر)، گروه کمپوت، کنسرو و سس
شرکت عالیفرد (برند سن ایچ)، گروه نوشیدنیها
شرکت نامینو (برند نامینو)گروه فرآوردههای گوشتی
شرکت هاکوپیان (برند هاکوپیان)، گروه نساجی و پوشاک