چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۹
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۹۴۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

10 مرکز برای خرید حمایتی گوجه فرنگی در هرمزگان اختصاص یافت

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: با همکاری جهاد کشاورزی و اتحادیه تعاون روستایی استان و به منظور خرید حمایتی از محصولات گوجه کاران استان تعداد 10 مرکز خرید در مناطق مختلف در نظر گرفته شده است.

سیروس اسدپور چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خرید شهرستان پارسیان ، افزود: این مراکز در پارسیان ، بستک ، کهورستان ، سرخون ، قلعه قاضی ، شمیل ، رضوان ، هشتبندی ، تیرور و برنطین تعیین شده‌اند.
وی بیان داشت: مراکز تعیین شده در طرح خرید حمایتی ، گوجه فرنگی درجه 2 و 3 را به قیمت مصوب هر کیلوگرم 330 تومان در سبد خریداری می ‌کنند .
مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان اظهارکرد: طبق آمار جهادکشاورزی امسال 12 هزار و 900 هکتار از اراضی استان به کشت گوجه فرنگی اختصاص یافته است و عملیات برداشت این محصول از اول دی ماه در اراضی استان آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد یافت‌.
اسدپور با اشاره به اینکه سال گذشته به دلیل قیمت مناسب گوجه فرنگی در استان خرید حمایتی نداشتیم ، تصریح کرد: امسال پیش بینی می شود حدود50 هزار تن گوجه خریداری شود.
وی گفت: کشاورزان با مراجعه به مراکز تعیین شده مبالغ فروش محصول خود را پس از حمل به کارخانجات طرف قرارداد و تامین اعتبار دریافت خواهند کرد.
(چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵) ۱۲:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها