دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۴۳۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تخم مرغ ارزان شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری تولید کنندگان مرغ تخم گذار گفت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری نسبت به ایام قبل از تعطیلات نوروز در هر کیلو با 600 تومان کاهش قیمت مواجه شده است.

رضا ترکاشوند مدیر عامل اتحادیه سراسری تولید کنندگان مرغ تخم گذار  در خصوص قیمت تخم مرغ اظهار داشت: میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری بین 2 هزار و 900 الی 3 هزار و 200 تومان است که نسبت به ایام قبل از تعطیلات نوروز 600 تومان ارزان شده است.

وی با اشاره به دلایل کاهش قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: فصل گرما، افزایش عرضه و کاهش تقاضا در بازار داخل از جمله دلایل کاهش قیمت تخم مرغ در یک ماه اخیر است.

ترکاشوند در خصوص راهکارهای کاهش قیمت و زیان مرغداران بیان کرد: با توجه به قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران و شروع فصل گرما نگرانی هایی در خصوص زیان روزافزون مرغداران وجود دارد و گفتنی است که حمایت از صادرات تنها راه حل جبران زیان مرغداران است.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران با اشاره به وضعیت صادرات تصریح کرد: در واقع شروع فصل گرما و کاهش تقاضا دربازار داخل در میزان صادرات و تقاضا بازارهای هدف نیز تاثیر گذار بوده است اما لازم به ذکر است که صادرات در فرودین ماه امسال در مقایسه با سال گذشته با استقبال بیشتری به بازارهای هدف از جمله عراق صورت گرفته است. / باشگاه خبرنگاران جوان؛
(دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵) ۱۷:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها