شنبه / ۷ فروردین ۱۳۹۵ / ۲۱:۴۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۴۲۳۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

میوه، پوشاک، مرغ و تخم مرغ بیشترین تخلفات را به خود اختصاص دادند

به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور و ارائه آن و گران‌فروشی از مهم ترین تخلفاتی است که در ایام نوروز مشاهده شده است و ارزش ریالی جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان رقمی معادل 1 میلیارد و 429 میلیون و 560هزار و 900 ریال تعیین شده است.

حسین درودیان  اظهار کرد: در ایام نوروز امسال و تا به امروز بیشتر تخلفات مربوط به میوه، پوشاک، مرغ و تخم مرغ بود .

وی گفت: برای ایام نوروز امسال قرار بود 105 واحد به عنوان عاملان فروش و عرضه مستقیم میوه فعالیت کنند که با توجه به فراوانی میوه و به دنبال آن عدم استقبال مردم فقط 25 درصد از این واحدها فعال بودند و نیازی نبود که بقیه واحدها اقدام به عرضه مستقیم میوه کنند.

درودیان با بیان اینکه بازرسی ویژه ایام نوروز از 20 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: بازرسان با نظارت و جدیت بیشتری در واحدهای صنفی بویژه واحدهای عرضه اقلام پرمصرف نوروزی فعالیت کردند و این نظارت‌ها تا روز 15 فروردین‌ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفت: تا به امروز از حدود 187 واحد نانوایی، 34 واحد لبنی، 815 میوه‌فروشی، 63 واحد عرضه تخم مرغ، 120 واحد قنادی و 82 واحد آجیل و خشکبار بازرسی ویژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین از 30 واحد عرضه و توزیع ماهی، 115 واحد توزیع مرغ، 92 واحد کیف و کفش، 232 واحد عرضه پوشاک، 45 رستوران و 96 واحد عرضه گوشت نظارت به عمل آمده است./ ایسنا
(شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵) ۲۱:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها