سه شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۰
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۶۱۲۲۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

تیم اقتصادی دولت خیال فعالان اقتصادی را راحت کرد

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت خیال بخش خصوصی را بابت اجرای بسته رونق اقتصادی در نیمه دوم سال راحت کرد، گفت: دولتمردان وعده دادند که بخش مولد اقتصاد را از یاد نبرند.

محسن جلال پور در حاشیه جلسه دوشنبه شب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرت فعالان اقتصادی با تیم اقتصادی دولت در جلسه امشب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: نگرانی فعالان اقتصادی از بسته رونق به دلیل چگونگی تخصیص منابع تزریق در این بسته بود که با توضیحات تیم اقتصادی دولت، این نگرانی تا حدودی رفع شده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اظهار داشت: آنچه به عنوان سیاستهای تسریع در رشد اقتصادی در قالب بسته رونق از سوی دولت رونمایی شده است، براساس پیشنهادات اتاق بازرگانی و بخش غیردولتی اقتصاد است و البته فکر می کنیم برای یک دوره ۵ ماهه، این بسته یک برنامه خوب است.

وی تصریح کرد: امیدوارم در عمل اجرای بسته به نحوی پیش رود که اقتصاد ایران بتواند ارتقای شاخص های اقتصادی را در کنار حضور سرمایه گذاران خارجی و باز شدن راه برای بنگاهها و شرکت های داخلی و خارجی تجربه کند و اتفاق خاصی در اقتصاد ایران رخ دهد.

به گفته جلال پور، دغدغه ما چگونگی تقسسیم منابع مالی در نظر گرفته شده برای اجرای بسته رونق اقتصادی است که واحدهای کوچک و متوسط در اقتصاد بی بهره نمانند که با توضیحات ارائه شده از سوی وزیر اقتصاد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نیز رئیس کل بانک مرکزی باور داریم که تمام تلاش دولت صرف تامین منابع برای بخش مولد اقتصاد و فراهم کردن فضا برای رونق این بخش است. / مهر
(سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها