چهارشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۰۷۶۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

برنامه های گرامیداشت هفته دامپزشکی در خراسان رضوی اعلام شد

دبیر ستادبزرگداشت روز ملی دامپزشکی در خراسان رضوی و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: این هفته برابر اعلام ستاد کشوری از روز 8 مهرماه آغاز و همزمان با 14 مهرماه، روز ملی دامپزشکی به اتمام خواهد رسید.

هادی زارعی اعلام داشت: در اولین روز از هفته دامپزشکی، اعضای نظام دامپزشکی استان در نشست پرسش و پاسخ با مسئولین و مدیران نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان حضور خواهند داشت و از نزدیک، مسائل و مشکلات خود را مطرح نموده و مسئولین مرتبط پاسخگوی آنها خواهند بود.
وی گفت: با توجه به اهمیت تشکل های حوزه دامپزشکی در پیشبرد اهداف دولت و نیز ارتباط موثر آنها با اعضا و مخاطبان خود در 9 مهرماه و دومین روز از هفته دامپزشکی، دیدار مدیر کل دامپزشکی استان با مدیران عامل تشکل های استان در حوزه دام و طیور برگزار خواهد شد.
هادی زارعی، افزود: در برخی شهرستان های استان هماهنگی های لازم جهت ارائه مطالب مرتبط با دامپزشکی و جایگاه آن در سلامت و امنیت غذایی مردم در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه انجام شده است.
دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی دامپزشکی در استان برگزاری نشست خبری در یازدهم مهرماه را از دیگر برنامه های ستاد استانی اعلام نمود.
وی اظهار داشت: 8 پروژه مرتبط با دامپزشکی که نقش مستقیم در سلامت و امنیت غذایی مردم ایفا می کنند در روز 12 مهرماه و پنجمین روز از هفته افتتاح خواهند شد.
زارعی خاطرنشان ساخت: علاوه بر برنامه های ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده، برگزاری مراسم روز ملی دامپزشکی نیز در 13 مهرماه، در ششمین روز هفته انجام خواهد شد و در آخرین روز از هفته نیز رایزنی ها و هماهنگی های لازم در حال پی گیری است تا دیدار مدیران و مسئولین دامپزشکی استان و ستاد بزرگداشت هفته با استاندار و دیگر مسئولین ارشد خراسان رضوی به وقوع بپیوندد.
(چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴) ۰۹:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها