یکشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۰۴۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نخستین جلسه هماهنگی همایش کشوری برچسب گذاری مواد غذایی

نخستین جلسه هماهنگی همایش کشوری برچسب گذاری مواد غذایی در معاونت غذا و دارو به عنوان دبیرخانه کشوری برچسب گذاری بر گزارشد.

به گزارش فودنا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، کارشناس نظارت بر مواد غذایی دانشگاه، با اشاره به انتخاب معاونت غذا و داروی دانشگاه همدان به عنوان دبیرخانه کشوری برچسب گذاری مواد غذایی،گفت: به همین منظور این معاونت اقدام به برگزاری نخستین همایش کشوری برچسب گذاری به مدت دو روز در 18 و 19 مهر ماه کرده است.

مهندس ماریا قادری فرح افزود: جلسه هماهنگی این همایش با حضور مسئولان اداره‌ها و کارشناسان مربوطه در سالن کنفرانس مدیریت غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه با بیان نقش و اهمیت برچسب گذاری مواد غذایی و درج نشانگر های رنگی تغذیه ای آن را گامی مثبت در جهت اهداف عالیه سازمان غذا و دارو عنوان کرد و از کارشناسان خواست تا توجه ویژه به این امر معطوف دارند.

دکتر کاظم زاده با اعلام تاریخ برگزاری همایش کشوری برچسب گذاری در همدان در خصوص کلیات برنامه ها صحبت و شرح وظایف کلی اداراه‌های تابعه و کارشناسان را تعیین کردند. در پایان جلسه از حاضرین خواسته شد تا با همدلی نسبت به اجرای هر چه بهتر برنامه های یاد شده و پیشرو اهداف سازمانی مشارکت کنند.
(یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴) ۰۹:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها