دوشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۰۲۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

پرونده مجریان برچسب اصالت باکوچکترین تخلف تعلیق می شود

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو گفت: اگر کوچکترین تخلفی از مجریان برچسب اصالت مشاهده کنیم تعلیق می شوند در مواردی نیز این اتفاق رخ داده است.

به گزارش فودنا ، دکتر اکبر عبدالهی اصل، معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو  گفت: یکی از مهم ترین برنامه هایی که در اولویت قرار دارد این است که همه فرآورده هایی که از سازمان غذا و دارو مجوز میگیرند چه تولید داخل چه وارداتی باید شناسه دار شوند ولی اولویت بندی ها متفاوت است.
وی گفت: در این برنامه اولویت با واردات می باشد که در ابتدا نیز دارو و مکمل اولویت دارد و بعد هم تولید داخل دارو و مکمل می باشد و در ادامه نیز همه محصولات با اولویتی که برنامه ریزی شده است باید برچسب اصالت داشته و شناسه دار شوند.
دکتر عبدالهی اصل گفت:داروهایی که در داروخانه برچسب نداشته باشند جرم محسوب می شود و در این رابطه ریاست سازمان غذا و دارو چندین بخشنامه را به معاونت های غذا و دارو سراسر کشور ارسال کرده اند که تمامی داروها باید برچسب اصالت داشته باشند.
وی افزود: در مورد قیمت داروها نیز اگر کسی شکایت و اعتراضی داشته باشد می تواند به معاونت غذا و دارو منطقه و یا شهر خود مراجعه کند و ما نیز با جدیت پیگیری می کنیم تا خدای ناکرده حق کسی پایمال نشود.
 معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو در پایان اظهار داشت: اگر کوچکترین تخلفی از مجریان برچسب اصالت مشاهده کنیم تعلیق می شوند و نمونه هایی  نیز می باشد که تعدادی شرکت مجری برچسب اصالت بخاطر جزئی ترین تخلف تعلیق شده است که در این زمینه سازمان با قاطعیت با متخلفان برخورد می کند.

(دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها