دوشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۸۷۸۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تشدید نظارت بر کیفیت اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در راستای ارتقا کیفیت تولید محصولات غذایی مختلف، نظارت بر استاندارد اقلام ضروری ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

فتانه شکرالهی از تشدید کنترل کیفیت مواد غذایی موجود در مراکز عرضه و فروشگاه‌های سطح استان خبر داد و اظهار کرد: طرح تشدید کنترل کیفیت تمام مواد غذایی موجود در سطح بازار در ایام ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل انجام می‌شود.

وی افزود: نظارت بر کیفیت مواد غذایی مورد عرضه در سطح بازار به طور مداوم در طول سال انجام می‌شود اما با شروع ماه مبارک و افزایش تقاضا در بازار، طرح تشدید کنترل کیفیت مواد غذایی به منظور حفظ سلامت روزه‌داران و ناامن کردن بازار برای افراد سودجویی که قصد عرضه مواد غذایی غیر استاندارد در بازار را دارند، آغاز شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه نسبت به خرید و آزمایش مواد غذایی موجود در سطح بازار اقدام می‌کنند و در صورت مغایرت کیفیت این کالاها با معیارهای استاندارد اقدامات لازم را برای جمع‌آوری آنها بر اساس قوانین موجود انجام می‌دهند.

شکرالهی در پایان گفت: اتحادیه‌ها، اصناف و شهرداری نیز باید به کارشناسان اجرایی کمک کنند تا بتوانیم بهترین شرایط را برای این نظارت فراهم نمائیم.

 

ایسنا

(دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴) ۱۲:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها