چهارشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۸۶۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

نظارت بر بازار رمضانه مرغ و تخم مرغ آذربایجان شرقی تشدید می شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نظارت بیشتری بر فروشندگان مواد پروتئینی بویژه مرغ و تخم مرغ فروشان صورت می گیرد.

 اسماعیل عطاپور چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر اعلام سازمان دامپزشکی عرضه گوشت مرغ و قطعات آن به صورت بسته بندی نشده و یا با بسته بندی غیر مجاز بر خلاف ضوابط و مقررات بهداشتی بوده و ممنوع است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مرغ فروشی ها می بایستی نسبت به رعایت موضوع فوق و عرضه مرغ و قطعات مرغی در بسته بندی های بهداشتی و مجاز اقدام کنند و بازرسان این معاونت ضمن تشدید اقدامات نظارتی در این خصوص با متخلفان طبق مقررات برخورد قانونی لازم را خواهند داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی همچنین از پایش و رصد مستمر وروزانه بازار تخم نیز مرغ خبر داد و اضافه کرد : با اقدامات صورت گرفته طی روزهای اخیر شاهد روند کاهشی قیمت تخم مرغ در استان بوده ایم.

وی ضمن تاکید بر رعایت قیمت مصوب تخم مرغ توسط واحدهای صنفی، قیمت مصوب این کالا را حداکثر ۳۸ هزار ریال در درب کارخانه و ۴۲ هزار ریال در سطح عرضه طی دستورالعمل ابلاغی معاونت محترم اجرایی رئیس جمهور برای شش ماهه اول سال اعلام کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت استان با اشاره به تداوم اجرای این طرح نظارتی در ماه مبارک رمضان از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی و اجحاف در حق مصرف کنندگان سریعا مراتب را از طریق ستاد خبری ۱۲۴ این سازمان جهت حضور بازرسان در محل و رسیدگی به موضوع اطلاع رسانی کنند.

 

مهر

(چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها