یکشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۸۳۴۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

پرداخت یارانه‌نان برای تمامی اقشار جامعه،صحیح نیست/ آزادسازی آرد رانت‌ را ازبین می‌برد

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه جهت تامین نان،گفت: تولید نان با کیفیت در کنار پرداخت یارانه نان تنها به اقشار نیازمند و کم درآمد باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

عباس رجائی، با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه جهت تامین نان، گفت: درحال حاضر یارانه نان نتوانسته کیفیت آن را ارتقا دهد،از این رو این موضوع نشان می دهد که دولت دراین حیطه نتوانسته توفیقی حاصل کند.

 

آزادسازی درچرخه گندم و آرد رانت‌های ایجاد شده را ازبین می برد

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب درمجلس شورای اسلامی،با انتقاد ازکیفیت پایین نان درکشور، افزود: متمرکزشدن تمامی مسئولان و مردم برقیمت و همچنین یارانه نان موجب بی توجهی به کیفیت آن شده است.

این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید براینکه درشرایطی کنونی حذف یارانه نان و توجه به کیفیت آن به صرفه تر است، تصریح کرد: درحالی که یارانه نان پرداخت شود اما نظارتی بر کیفیت آن وجود نداشته باشد به طورحتم دورریز نان بسیار زیان رسان برای کشور خواهد بود.

 

پرداخت یارانه به نان برای تمامی اقشار جامعه،صحیح نیست

وی با بیان اینکه باید آزاد سازی درچرخه توزیع گندم و آرد صورت بگیرد،افزود: با آزادسازی این مهم رانت های ایجاد شده ازبین رفته و نان با کیفیت بر سر سفره مردم قرار خواهد گرفت.

رجائی با تاکید براینکه در بحث پرداخت یارانه نان نیز باید اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه مورد توجه قرار بگیرند، گفت:درحال حاضر شیوه پرداخت یارانه به نان آن هم برای تمامی اقشار جامعه صحیح نیست.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید نظارت جدی بر نانوایی ها جهت تولید نان با کیفیت صورت بگیرد تا به این ترتیب از هدرفت منابع به علت تولید نان بی کیفیت جلوگیری شود.

 

خانه ملت

(یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها