یکشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۸۳۴۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

قیمت نان، یکباره آزاد نمی شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگرچه آزادسازی قیمت نان یکی از برنامه های دولت است اما نمی خواهد این موضوع به یکباره اجرا شود تا قشر کم درآمد جامعه دچار آسیب نشوند.

علی قنبری عصرشنبه در نشستی با حضور مسوولان ادارات غله و سیلوی استان گلستان در گرگان افزود: البته در مسیر آزادسازی قیمت نان، خبازان نیز باید کیفیت تولید را بالا ببرند تا هم به نفع مصرف کننده و همه به سود خودشان باشد.

به گفته قنبری اگر این اصل در مسیر آزادسازی قیمت نان رعایت نشود، ممکن است مشکلاتی وارد صنف خبازان شود و عده ای نیز اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کنند البته دستگاه های نظارتی باید نظارت عالیه را بر اصل کیفیت نان داشته باشند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کیفیت بالای گندم تولیدی در گلستان بر صادرات آرد از این استان به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس توسط بخش خصوصی تاکید کرد.

قنبری با بیان اینکه دولت خود به تنهایی نمی خواهد و نمی تواند در این زمینه وارد شود، اظهار کرد: نیاز است در این مسیر بخش خصوصی بیشتر ورود کند و ما نیز با راهنمائی و کمک شرایط را برای خدمات و صادرات آسان می کنیم.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: باید از ظرفیتی که امروز در استان گلستان وجود دارد به نحو مطلوب استفاده کرد.

 

ایرنا

(یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها