پنج شنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۰
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۶۷۸۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

صادرات خراسان رضوی به امارات ۸۰ درصد رشد یافت

رئیس بازرگانی خارجی سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی اظهار کرد: صادرات خراسان رضوی به کشور امارات نسبت به سال‌های گذشته بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.

ناصر بهزاد شامگاه چهارشنبه در همایش کاربردی تجارت با کشور های حوزه خلیج فارس با محوریت امارات در هتل درویشی مشهد بیان کرد: در سال گذشته ۱۱۱ میلیون دلار کالا از خراسان رضوی به کشور امارات صادر شده است.

وی عمده صادرات استان خراسان رضوی به کشور امارات را شامل خشکبار، شیرخشک صنعتی و زعفران عنوان کرد و افزود: زعفران بیشترین کالای صادراتی این استان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه امارات چهارمین شریک تجاری خراسان رضوی است ادامه داد: روابط بین جمهوری اسلامی ایران و امارات در حوزه تبادلات تجاری بسیار عمیق و ریشه‌دار است.

وی با اشاره به اینکه تعاملات اقتصادی خراسان رضوی و امارات گسترش و توسعه پیدا می‌کند‌ ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳ درصد صادرات کل کشور به امارات به خراسان رضوی تعلق دارد.

ناصر بهزاد عنوان کرد: یکی از اولویت‌های اقتصادی و کشورهای هدفی که در استان خراسان رضوی شناخته شده امارات است و بر همین‌اساس برنامه ریزی گسترده‌ای به منظور ارتقای شاخص های همکاری در حوزه تجارت در دستور کار قرار دارد.

 

مهر

(پنج شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴) ۱۰:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها