چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۳
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۵۴۸۹۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

محصولات ارائه شده در نمایشگاه‌‌ها باید در بازار نیز عرضه شود

مشاور عالی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: محصولات ارایه شده در نمایشگاه‌های مختلف باید با همان کیفیت در بازار نیز عرضه شود.

سید جواد قطب شریف شامگاه سه شنبه در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی نهاده‌ها، محصولات و خدمات وابسته که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های نهاده‌های کشاورزی ظرفیت کشور و استان‌های مختلف را در تولید این محصولات نشان می‌دهد، اظهار داشت: ارائه محصولات خوب و سالم، که منتج به آسودگی خاطر مصرف کننده و کشاورزان برای استفاده و به تبع رسیدن به تولید خوب شود، هدف نخست از برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه همه تولیدکنندگان محصولات و نهاده‌های کشاورزی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شرکت کننده در این نمایشگاه‌ها باید بدانند که وظیفه آنها عرضه و توزیع محصولات خوب و سالم به مصرف کنندگان است، افزود: در این راستا ضروری است که تولید کنندگان محصولاتی را که در نمایشگاه ارایه می‌دهند در بازار نیز همین محصولات را به مردم ارایه کنند.

مشاور عالی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تشویق تولید کنندگان نهاده‌های کشاورزی از مهم‌ترین وظایف جهاد کشاورزی است،‌ ادامه داد: از این رو شرکت حمایتی خدمات کشاورزی در راستای ایجاد بستر مناسب برای عرضه و توزیع خدمات و محصولات کشاورزی ایجاد شده است.

وی برنامه ریزی، سیاست گذاری و اقدامات لازم در راستای تولید، تهیه، تدارک، توزیع، حمل و نقل، خرید و فروش انواع بذر، نهال اصلاح شده ، مواد و سموم دفع آفات دانست و افزود: این شرکت مسئول تولید، تهیه و توزیع بذر و نهال اصلاح شده و مرغوب مورد نیاز بوده و واردات بذر و نهال توسط این شرکت از خارج کشور ممنوع است.

قطب شریف حمایت از تولیدکنندگان و شرکت‌های تولیدی نهاده‌های کشاورزی با بیشترین کیفیت را هدف و اولویت نخست شرکت خدمات حمایتی دانست.

 

 

 

 

 

مهر

(چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها