دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۷
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۴۸۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

همایش کاربردی تجارت با چین 8 بهمن در تهران برگزار می‌شود

«همایش کاربردی تجارت با چین» با هدف بررسی راهکارهای عملی و موثر در توسعه مناسبات اقتصادی با کشور چین، 8 بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، پس از برگزاری موفق همایش‌های کاربردی تجارت با کشورهای عراق، روسیه، قطر و امارات در ماه‌های گذشته، همایش تجارت با چین با حضور معاونان و مشاوران وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل مرتبط وزارت امور خارجه، روسای اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین و رایزنان بازرگانی دوکشور برپا خواهد شد.

مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اهمیت تجارت و توسعه روابط تجاری با کشورهای هدف، برگزاری این همایش‌ را برعهده دارد.

در این همایش علاوه بر بررسی راهکارهای حضور و افزایش سهم بازار کالا و خدمات ایرانی در کشورهای هدف، نحوه استفاده حداکثری از شرایط و ظرفیت‌های موجود با رویکرد ارتقای تراز تجاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

محورهای اصلی این همایش شامل: پتانسیل‌های صادراتی ایران و چین، اصول مذاکرات تجاری با شرکت‌های چینی، هشدارهای لازم برای تجارت با شرکت‌های چینی و حل اختلافات تجاری، نحوه تاسیس دفاتر تجاری در چین، اعتبارسنجی و شناسایی تولیدکنندگان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، برپایی پنل پرسش و پاسخ در خصوص حل مسایل پیش‌روی صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی با هدف توسعه سطح مبادلات و تجارت موثر با چین از دیگر برنامه‌های این همایش است.

متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر عدد 110 را به شماره 0218695 پیامک کنند.
(دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳) ۰۹:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها