یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۳۷۴۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

محصولات صادراتی شیلات ژانویه به روسیه می‌رسد

رئیس سازمان شیلات با بیان اینکه آمادگی صادرات محصولات شیلاتی به روسیه را داریم، گفت: تلاش می‌کنیم تا اولین محصولات شیلات را ژانویه به روسیه برسانیم.

حسن صالحی رئیس سازمان شیلات  درباره صادرات آبزیان به روسیه گفت: در هفته جاری برای آغاز مقدمات صادرات آبزیان به روسیه هیئتی از این کشور به ایران سفر می‌کند.

وی افزود: هیئت مذکور دارای دو گروه است که یکی امکانات آزمایشگاهی دامپزشکی را بازدید می‌کند و گروه دیگر هم به 18 شرکتی که در سایت دامپزشکی روسیه برای صادرات محصولاتشان تایید شده‌اند آموزش دو روزه‌ می‌دهند.

رئیس سازمان شیلات با بیان اینکه برای میزان صادرات به کشور روسیه برنامه‌ای نداریم و حجم مشخصی تعیین نشده است، گفت: هر چقدر بازار روسیه کشش داشته باشد ما آمادگی صدور محصولات آبزی تولید داخل را داریم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

صالحی بیان داشت: امیدواریم تا محصولات شیلاتی در ژانویه به روسیه وارد شود و اولویت صادرات محصولات شیلاتی با میگو و قزل‌آلا است.

براساس این گزارش: با کمک سازمان دامپزشکی کشور و مذاکراتی که با مقامات روسیه انجام شده، 18 شرکت شیلاتی ایرانی که داوطلب صادرات به روسیه بودند به دامپزشکی روسیه معرفی شدند و نهایتا این شرکتها به تایید سازمان دامپزشکی روسیه رسیدند و نام آنها در سایت این سازمان ثبت شد.

 

 

 

 

 

 فارس

(یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳) ۱۴:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها