جمعه / ۲۳ آبان ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۸
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۲۹۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

حل مشکلات صادرات میگوی پرورشی کشور تا 2 ماه آینده

معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: با رونق بازار جهانی میگو در ماه ژانویه و همچنین انعقاد قرارداد با صادرکنندگان میگوی پرورشی مشکلات فروش این محصول آبزی برطرف می‌شود.

حسین عبدالحی عصر امروز در حاشیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان بوشهر و بازدید از شرکت حووراش در ارتباط با مشکلات تولید کنندگان میگوی پرورشی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از عمده مشکلات تولیدکنندگان میگوی پرورشی در استان بوشهر فروش و صادرات این محصول است که بخش خصوصی در حال حاضر برای رفع این مشکل تلاش می‌کند.

معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران درباره مشکل ذخیره‌سازی میگوهای پرورشی استان بوشهر نیز بیان داشت: در صورت تکمیل شدن ظرفیت سردخانه‌های ویژه ذخیره آبزیان در استان زمینه استفاده از سردخانه‌های استان‌های مجاور بوشهر فراهم شده و با همکاری مسئولان استان از سایر سردخانه‌های استان بوشهر نیز می‌توانند استفاده کنند.

وی در ارتباط با پایین بودن قیمت میگوی پرورشی که مشکلاتی را متوجه تولیدکنندگان میگوی پرورشی در استان بوشهر ایجاد کرده، بیان کرد: قرارداد با صادرکنندگان میگو به خارج از کشور به زودی منعقد می‌شود و با توجه به اینکه در ماه ژانویه نیز حجم فراوانی از میگوی پرورشی در بازار جهانی به فروش می‌رسد، مشکلات عمده فروش این محصول آبزی تا دو ماه آینده برطرف می‌شود.

 

 

 

 

فارس

(جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳) ۱۱:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها