سه شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ / ۲۰:۲۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۱۹۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

تشکیل کارگروه ویژه بخش خصوصی برای جمع بندی بسته رکودی دولت

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران از تشکیل کارگروه‌های ویژه ای از سوی فعالان اقتصادی برای جمع بندی نهایی بسته خروج از رکود خبر داد و گفت: دولت قصد دارد ظرف 24 ماه کشور را از رکود تورمی خارج کند.

 یحیی آل اسحاق در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در خصوص بسته پیشنهادی دولت در رابطه با رکود تورمی گفت: رکود تورمی در کشور یکی از مسائل و چالش های جدی است اگر چه در گذشته سابقه برخورد با تورم و خروج از رکود به صورت مجزا وجود داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: برای هر یک از این موارد بسته های جداگانه ای به صورت مکتوب وجو د دارد در حالی که این نسخه مکتوب در رابطه با رکود تورمی موجود نیست.

وی تصریح کرد: دولت در فاز اول تحلیل و جهت گیری خود برای خروج از رکود را ارائه کرد و در مرحله بعد نسخه عملیاتی خود برای این موضوع را ارائه کرد، البته دولت معتقد است اجرای این بسته حلَال همه مشکلات نیست و دولت می خواهد از رکود تورمی ظرف مدت 2 سال خارج شود و بنابراین حیطه انتظارات را بزرگ ترسیم نکرده است و البته این جای تقدیر دارد که تصمیمات پشت درهای بسته صورت نگرفته است.

آل اسحاق از تشکیل کارگروه های ویژه در اتاق بازرگانی با حضور فعالان اقتصادی به منظور جمع بندی بسته خورج از رکود و ارائه راهکارهای آن به دولت خبر داد.

 

مهر

(سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳) ۲۰:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها