شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۳
سرویس : سلامت- میوه، سبزیجات و گیاهان خوراکی
کد خبر : ۵۰۰۹۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سلامت- میوه، سبزیجات و گیاهان خوراکی

خواص آلوئه ورا از مبارزه با سرطان تا تنظیم قند خون

آلوئه ورا ، این گیاه خانگی که امروزه به عنوان دکور خانه ها هم استفاده می شود سرشار از فایده است؛ از متوقف کردن رشد تومور سرطانی و رفع یبوست گرفته تا درمان عفونت قارچی.

مزایای بسیاری هم در مورد ژل و هم گیاه آلوئه ورا شناسایی شده است که natural news در گزارش اخیر خود به آنها پرداخته است.  

                                                        آلوئه ورا

مبارزه با سرطان

 آلوئه ورا توانایی مقابله با تومور را افزایش می دهد و هنگامی که با مکمل های غذایی مانند اسپیرولینا و درمان های جایگزین طبیعی همراه شود فایده آن بسیار بیشتر هم خواهد بود. 

تنظیم قند خون

این خاصیت آلوئه ورا برای کسانی که از دیابت رنج می برند بسیار خوب است. به ویژه آب درون ژل آن می تواند سطح قند خون را در افراد مبتلا به دیابت نوع دوم کاهش دهد. 

سلامت پوست

 مواد موجود در این گیاه مانند چند قندی ها (پلی ساکاریدها) و گلیکو پروتئین ها به کاهش درد و التهاب کمک کرده و نیز نقش مهمی در بهبود پوست ایفا می کند و به همین دلیل است که استفاده از آن به عنوان کرم صورت می تواند ظاهر پوست را بهتر کند. همچنین برای سوختگی، نیش حشرات و حتی پیچک سمی مفید است. 

کاهش درد مفاصل 

آلوئه ورا می تواند درد همراه با التهاب داخلی را کاهش دهد به همین دلیل گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال رهایی از شرایطی مانند درد مفاصل هستند. 

بهبود کیفیت هوا

 می توانید از آلوئه ورا به جای محصولات تجاری تمیز کننده هوا که در اسپری و روغن آنها مواد شیمیایی سمی و مضر برای بدن وجود دارد استفاده کنید. این گیاه به عنوان یک پاک کننده هوا قادر است تا سمومی را که در خانه وجود دارد و برای چشم و ریه مضر است از بین ببرد. 

سلامانه

(شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳) ۱۳:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها