یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۳
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۴۹۰۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

عرضه جو دامی فرانسه در آخرین روز خردادماه در بورس کالا

در آخرین روز خرداد ماه، تالار محصولات کشاورزی بورس کالا ی ایران شاهد عرضه جو دامی فرانسه است. ضمن آن که انواع محصولات آلومینیومی شرکت ایرالکو در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

به نقل از بورس کالا، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 300 تن جو دامی فرانسه به قیمت 9270 ریال روی تابلوی عرضه می رود. شرکت بهپاک بهشهر نیز 70 تن کنجاله کلزا پرک را به قیمت 13 هزار و 780 ریال عرضه می کند.

شرکت ایرالکو نیز با 220 تن انواع بیلت و 200 تن شمش پنجاه پوندی 99.7 در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، انواع مواد پتروشیمی مجتمع های خوزستان، پارس، کارون، بوعلی سینا، خراسان، کرمانشاه، برزویه، تندگویان، ایلام، شازند، اروند، کارون و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود. از جمله محصولات پتروشیمی عرضه شده در این روز می توان به اپوکسی رزین، استایرن منومر، اسید کلردریک، آمونیاک، پارازایلین، پلی اتیلن، پلی بوتادین رابر، PVC و تولوئن دی ایزو سیانات اشاره کرد. شرکت پالایش نفت شازند اراک نیز 2 هزار تن گوگرد گرانوله را راهی تالار مذکور می کند.

گفتنی است، در این روز و در تالار صادراتی، 4 هزار تن قیر 6070 شرکت های توسعه کروس انرژی، آذربام عایق کار و نگین فخر آذربایجان عرضه می شود. ضمن آن که شرکت دانا گام با 480 تن عایق رطوبتی پی BOF در تالار مذکور حضور می یابد.

براساس این گزارش، در آخرین روز خردادماه، در مجموع حدود 27 هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود

 

 

 

 

 

 

ایلنا

(یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳) ۱۲:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها