چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۴۶۷۳۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم بانک سپه

خرید 4 هزار تن گندم از سه استان

مدیر و سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم بانک سپه گفت: از امروز شروع پرداخت پول کشاورزان برای خرید تضمینی گندم در بانک سپه آغاز شده که 4 هزار تن گندم به ارزش 42 میلیارد ریال از کشاورزان خریداری شد.

محسن دارایی سخنگوی خرید تضمینی گندم بانک سپه، افزود: از امروز شروع پرداخت بهای گندم برای خرید تضمینی از کشاورزان در سه استان گرمسیر فارس، خوزستان و بوشهر آغاز شده و در هر استان یک مرکز خرید مستقر شده است که اطلاعات آنها در نهایت وارد سامانه مرکزی بانک سپه می‌‌شود.

دارایی گفت: امروز عملیات خرید 4 هزار تن گندم در قالب 463 محموله و به مبلغ 42 میلیارد ریال انجام شده که همان لحظه پول به حساب کارت عابر بانک کوتاه‌مدت کشاورزان واریز شده است.

سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم بانک سپه افزود: هر کیلوگرم گندم معمولی به نرخ تضمینی هزار و 50 تومان و هر کیلوگرم دوروم هزار و 80 تومان و براساس میزان پاکی اگر گندم تمیز باشد، برای گندم معمولی هر کیلو 14.6 تومان و برای گندم دورم 16.4 تومان به مبالغ نرخ تضمینی اضافه می‌شود.

دارایی افزود: امسال چهارمین سال پیاپی است که بانک سپه محصولات کشاورزی گندم، برنج و چای را به نرخ تضمینی خریداری می‌کند.

وی افزود: 10 دستگاه خودروی سیار که هر خودرو دو دستگاه عابربانک حمل می‌کند، به مناطق صعب‌العبور و دور دست اعزام می‌شود که پول کشاورزان در محل تحویل گندم پرداخت شود.






فارس

(چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها