شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۰:۲۲
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۴۶۵۲۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
حبیب ا... حداد، رئیس انجمن افزودنی‌های صنایع غذایی ایران

1393؛ سال اتحاد فعالان صنعت غذا

رئیس انجمن افزودنی‌های صنایع غذایی ایران بر ایجاد اتحاد در بین اعضای کانون صنایع غذایی و فعالان صنعت غذا در سال 1393 تاکید کرد.

حبیب ا... حداد در دیدار نوروزی روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنایع غذایی که در محل  کانون صنایع غذایی برگزار شد، گفت: باید به عنوان فعالان صنعت غذا تلاش کنیم در کنار دولت تدبیر و امید با یکدیگر کار کرده و متحد باشیم و زمینه تحقق اهداف تعیین شده برای رشد کشور در همه عرصه‌ها را فراهم کنیم.


وی با بیان اینکه در دولت فعلی دریچه‌هایی از امید برای پیشرفت و رشد کشور باز شده است، اظهار کرد: صنعت غذا به عنوان صنعتی کلیدی و استراتژیک می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تحقق رشد اقتصادی کشور داشته باشد که در این بین برای رسیدن به این هدف اتحاد انجمن‌ها و فعالان صنعت غذا با یکدیگر ضروری است.

حداد همچنین با اشاره به پتانسیل بالای کانون صنایع غذایی در زمینه تعامل با دولت و دیگر نهادهای مهم بخش خصوصی مانند اتاق بازرگانی اظهار کرد: فعالان و تشکل‌های صنایع غذایی می‌توانند به صورت متحد و تحت نام کانون به صورت جدی پیگیر حقوق و مطالبات به حق خود باشند که در این زمینه باید به مدیریت کانون نیز کمک شود تا بتواند با تمام قدرت پیگیر مطالبات صنعت غذا و رفع مشکلات این صنعت باشد.

(شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳) ۰۰:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها