دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۶۱۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

پیام دبیر انجمن شیرینی و شکلات به مناسبت فرارسیدن عید 1393

به گزارش فودنا ،در پیام دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات به مناسبت فرارسیدن عید 93 آمده است؛ اولین بهار دولت یازدهم در حالی فرا رسیده است که گذر زمان، دوران سختی را بر صنعت گذرانده است که در تدبیر مدبرانه دولت و همت همیشگی صنعت، امید به شکوفا شدن اقتصادی را در جهت تعالی کشور عزیزمان بانتظار نشسته است، که در پس این تدبیر، این امید ان شاالله محقق گردد.

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابــــصار            یا مدبـــر الیـــل و النـــهار

یا محول الحول و الاحوالحول          حالنـــا الی احســن الحال

 

 

بهار در دگرگونی ای دیگر، نمادی از شکوفا شدنِ امیدهایی است که چشم به زنده بودن، زندگی کردن و شاد زیستن دارند و این آموزه ی سبز خداوندی نشان از زنده شدن طبیعتی است که در پس زمستانی سرد جلوه نمایی می نماید.

اولین بهار دولت یازدهم در حالی فرا رسیده است که گذر زمان، دوران سختی را بر صنعت گذرانده است که در تدبیر مدبرانه دولت و همت همیشگی صنعت، امید به شکوفا شدن اقتصادی را در جهت تعالی کشور عزیزمان بانتظار نشسته است، که در پس این تدبیر، این امید ان شاالله محقق گردد.

توفیق خدمتگذاری در صنعتی که همواره پرچم دار عزت صنعتی بوده است را در حالی داریم، که انتظاراتمان بر این تعامل دوطرفه دور از منطق نبوده و نیست.

ولی در حالی به استقبال بهار 93 می رویم که محصولات متنوع و با کیفیت صنعت شیرینی و شکلات، کام مردم را شیرین و سفره رنگارنگ بهاری آنها را مزین به توانمندی دستان توانمند مردان و زنانی می بیند که تعهد و عشق و علاقه اشان در صنعت پویای شیرینی و شکلات پایان ناپذیر بوده است.

امروز رنگ صنعت شیرینی و شکلات در زندگی مردم، رنگی از نشاط و شادی است، پس امیدواریم که عملکرد اول دولت در اولین بهار طبیعی اش ، موجب شکوفا شدن، شکوفه های رونق و توسعه صنعتی در عرصه ی اقتصادی بخصوص صنعت شیرینی و شکلات گردد.

در آغاز سال جدید برخود لازم می دانم که از تلاش اعضای هیات مدیره انجمن، تعاونی، اعضای کمیته فنی و کلیه دست اندرکاران این صنعت بزرگ و پرسنل زحمتکش انجمن  و تعاونی تشکر و قدردانی نموده و به نمایندگی از همه ی این عزیزان فرا رسیدن بهار 93 را تبریک و تهنیت عرض نمایم.

چمشید مغازه ا

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوییت شیرینی و شکلات

24 اسفند 1392

 

نوروز
  

 

(دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲) ۱۱:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها