دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۴۸۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در منطقه آزاد اروند

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در منطقه ازاد اروند خبر داد و افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از 50 شرکت معتبر از 17 تا 20 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی اروند دایر می شود.

سیدعلی موسوی گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه و معرفی توانمندی های منطقه و کشور، حول محور توسعه صادرات به عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار می شود.

وی افزود: به منظور ایجاد فرصت رقابتی و موثر و ارائه خدمات و محصولات شرکت های مرتبط، این نمایشگاه با حضور پررنگ بیش از 50 شرکت معتبر در فضایی به مساحت 5 هزار متر مربع برپا خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: با هدف گسترش بازار خارجی و توسعه صادرات غیرنفتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس ، دعوت از تجار و بازرگانان فعال در زمینه صنایع غذایی از کشور عراق در برنامه کاری قرار گرفته است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گسترش سهم صنعت غذایی در بازار عراق و افزایش سهم بازار عراق، معرفی توانمندی ها، امکانات و تجهیزات عرصه های غذایی منطقه و کشور را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی نمایشگاه هماهنگی های لازم برای پذیرش هیاتی از اتاق بازرگانی و سرمایه گذاری، اتحادیه صنایع عراق برای بازدید از این نمایشگاه به عمل آمده است.

موسوی با اشاره به حضور تولیدکنندگان داخلی، صنعتگران و صادرکنندگان کلیه تجهیزات مربوط به صنایع غذایی در این نمایشگاه گفت: با توجه به کشش و جذب بازار عراق که از مهمترین بازارهای این منطقه است، این نمایشگاه مکانی مناسب برای افزایش تعاملات تجاری و عرضه جدیدترین محصولات و تکنولوژی در زمینه صنایع غذایی تولیدکنندگان خواهد بود.

 

 

 

 

ایرنا

(دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲) ۱۲:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها