سه شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۹
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۱۱۹۲۷۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
بازار
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

تشکیل بانک اطلاعات تشکل‌های صادراتی و تجارت خارجی کشاورزی

سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی، از تشکیل بانک اطلاعات و مشخصات فعالیت تشکل‌های صادراتی و تجارت خارجی در بخش کشاورزی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

میثم جاهدی در فراخوانی به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کشاورزی ایران و انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های فعال در زمینه صادرات و تجارت خارجی افزود: نظر به لزوم ساماندهی و بهره‌گیری از نظرات ارزشمند بخش خصوصی فعال در حوزه صادرات محصولات و خدمات بخش کشاورزی، باغبانی و صنایع مرتبط در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها، بانک اطلاعاتی منسجم از فعالان حوزه صادرات و تجارت خارجی برای نخستین بار تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.
سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی از تمام تشکل‌های صادراتی، انجمن‌ها و اتحادیه‌های رسمی ثبت شده و دارای مجوز درخواست کرد که ظرف مدت ۱۵ روز اطلاعات و مشخصات فعالیتی خود و اعضا را تحت فایل اکسل تهیه و به همراه تصویر مجوزهای مربوطه در دبیرخانه وزارت جهاد کشاورزی ثبت و cd حاوی فایل اطلاعات مربوطه را به اداره کل توسعه صادرات و تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی واقع در خیابان طالقانی ساختمان شهید آوینی، طبقه ۱۳ تحویل دهند.
جاهدی خاطرنشان کرد: به جهت آن که موارد ارائه شده مورد بهره‌برداری در تصمیم‌گیری‌های کلان و مرتبط قرار می‌گیرند، از مسوولان اتاق بازرگانی، تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها درخواست می‌شود در بررسی مدارک و سوابق و صحت اطلاعات اعلامی، توجه لازم را مبذول دارند.
وی افزود: اطلاعات مربوطه شامل نام انجمن یا تشکل مربوطه، نام شرکت، حوزه فعالیت، استان و شهر، سابقه فعالیت تجاری، نام مدیرعامل، شماره ثابت، شماره همراه، پست الکترونیک، به صورت جدول تهیه و به دفتر توسعه صادرات و تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی تحویل داده شود.

(سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲) ۰۷:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها