شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۰
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۱۱۹۱۸۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس اقتصاد

انتخابات جدید رئیس اتاق بازرگانی اول بهمن برگزار می‌شود

بر اساس نامه وزیر صمت به هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، شکایت حسین سلاح‌ورزی رد شده و انتخابات برای تعیین رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

عباس علی‌آبادی وزیر صمت در نامه‌ای خطاب به نایب رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران بر انجام انتخابات تعیین رئیس اتاق بازرگانی ایران مطابق تقویم اعلامی از سوی انجمن نظارت (طبق مصوبه شورای عالی نظارت) تاکید کرده است.
 
لازم به ذکر است از آنجا که حسین سلاح‌ورزی طبق مصوبه اول آبان‌ماه شورای عالی نظارت از ریاست اتاق بازرگانی ایران برکنار شده و حضور وی غیرقانونی است، وزیر صمت این نامه را خطاب به بهرامن نایب رئیس و سایر اعضای هیات رئیسه اتاق ایران ابلاغ کرده است.
 
پس از ابلاغ مصوبه شورای عالی نظارت مبنی بر برکناری سلاح‌ورزی، وی برای ابطال این مصوبه یا اخذ دستور قضایی برای توقف اجرای آن نسبت به اقامه شکایت نزد محاکم عمومی اقدام کرد که بر اساس نامه وزیر صمت، شکایت سلاح‌ورزی رد شده است.
 
بدین ترتیب همانطور که انجمن نظارت اتاق بازرگانی پیش از این اعلام کرده بود انتخابات تعیین رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران اول بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتخابات جدید رئیس اتاق بازرگانی اول بهمن برگزار می‌شود

(شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲) ۰۷:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها