چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۱۸۱۱۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

عرضه ۲۰۰ هزار کیلوگرم محصول در میدان میوه و تره‌بار شهید لواسانی

مدیر میدان میوه و تره‌بار شهید لواسانی گفت: این میدان با ۱۲ بازار و ۱۳۳ غرفه و به طور متوسط ۲۰۰ هزار کیلوگرم محصول شامل میوه و تره‌بار، مواد غذایی و مواد پروتئینی و آبزیان و همچنین ۴۲ هزار نوبت خرید در روز پذیرای مشتریان است.

مهندس اردهالی مدیر میدان میوه و تره‌بار شهید لواسانی  اظهار کرد: میدان میوه و تره‌بار شهید لواسانی در پهنه شمالی کلان‌شهر تهران و یکی از میادین بزرگ فرامنطقه‌ای در شهر تهران واقع شده است.
 
 وی افزود: این میدان در حال حاضر با ۱۲ بازار و ۱۳۳ غرفه و به طور متوسط ۲۰۰ هزار کیلوگرم محصولات شامل میوه و تره‌بار، مواد غذایی و مواد پروتئینی و آبزیان و همچنین ۴۲ هزار نوبت خرید در روز پذیرای مشتریان و شهروندان تهرانی است.
 
 مدیر میدان میوه و تره‌بار شهید لواسانی گفت: بازارهای زیر مجموعه این میدان در سطح منطقه یک شهر تهران شامل بازار جماران، بازار درکه، امامزاده قاسم، شهدای تجریش، ارم، قیطریه، ولنجک، نوبنیاد، حکمت، گلاب دره و اوین است.
 
 اردهالی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، با بیان اینکه متوسط خرید مشتریان در این منطقه حدود ۵ کیلوگرم در روز است بیان کرد: میدان شهید لواسانی به طور متوسط روزانه ۲۵ هزار کیلوگرم محصول فروش می‌کند. بازارهای برخوردار ما مثل بازار اختیاریه روزانه ۴۸ هزار کیلوگرم و بازار زرگنده نیز روزانه ۳۱ هزار کیلوگرم فروش محصول دارد.
 
 وی افزود: تعداد مراجعان به میدان میوه و تره‌بار لواسانی ۵ هزار مشتری است، در بازار اختیاریه ۱۱ هزار مشتری و در بازار زرگنده نیز ۸ هزار مشتری روزانه به آن‌ها مراجعه می‌کنند.
 
 مدیر میدان میوه و تره‌بار شهید لواسانی در پایان گفت: این میدان رتبه پانزدهم را در بین سایر میادین دارد.
(چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها