یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۱۱۸۰۱۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
بازار
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

مالیات سنگین برخی مراکز عرضه میوه در تهران را تعطیل کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: بدلیل عدم رفع مشکلات مربوط به مالیات، اعضای صنف ما با مشکلات زیادی روبرو شدند و تعطیلی برخی از مراکز عرضه میوه و تره بار تهران را در پی داشته است.

قوانین جدید مالیات به یکی از معضلات کسبه تبدیل شده که بین صنوف مختلف مشترک است و آنها را با مشکل معیشتی روبرو کرده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در این خصوص عنوان کرد: علیرغم اعتراضات مختلف به مسئولین مربوط اما متاسفانه هیچ تغییری در سیاست های جدید مالیاتی شاهد نبوده ایم.
اسدالله کارگر با بیان اینکه روزانه اعتراضات مختلفی را از سوی اعضا به این اتحادیه شاهد هستیم، بیان کرد: به دلیل ناتوانی در پرداخت مالیات برخی از مراکز عرضه میوه و تره بار در تهران تعطیل شدند.
وی با عنوان اینکه امیدواریم این مشکل مرتفع شده و تصمیم کارشناسی در این راستا گرفته شود، گفت: تداوم این روند منجر به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در صنوف مختلف می گردد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران در خصوص وضعیت مراکز عرضه میوه و تره بار در تهران، افزود: پس از بی رونقی که در ماه های محرم و صفر به واسطه عدم برگزاری جشن های عروسی و مهمانی ها با آن روبرو بودیم اکنون تقاضا خوبی وجود دارد.
کارگر با اشاره به اینکه فراوانی در تمامی میوه ها وجود دارد، اظهار داشت: برخی نوسانات به وجود آمده در برخی از محصولات گذری بوده در بازه زمانی کوتاه مرتفع می گردد.

(یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲) ۰۷:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها