جمعه / ۱۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۱۷۵۳۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

اعلام آمادگی هولدینگ بزرگ کلمبیایی در حوزه گوشت حلال برای همکاری با شرکت‌های ایرانی

معاونت بین‌الملل اتاق ایران از اعلام آمادگی هولدینگ بزرگ کلمبیایی در حوزه گوشت حلال برای همکاری با شرکت‌های ایرانی، خبر داد.

بر اساس اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران، شرکت کلمبیایی Frigorificopaz که یک هولدینگ بزرگ با مسئولیت پرورش دام سنگین، کشتار، بسته‌بندی، نگهداری و حمل‌ونقل به مقصد مصرف‌کننده است، برای همکاری با شرکت‌های ایرانی اعلام آمادگی کرده است.
 
این شرکت برای تولید گوشت حلال با هدف صادرات به کشورهای اسلامی و فرهنگ‌سازی مصرف گوشت حلال در داخل کلمبیا تأسیس شده و توانایی صادرات ماهیانه هزار تن گوشت به مقصد ایران را دارد.
 
مالک این شرکت، آمادگی دارد تا کلیه مشخصات فنی، نقشه‌ها و جزئیات این تعامل را با فرد و یا شرکت معرفی شده ایرانی در تهران و یا کلمبیا مورد بحث و بررسی قرار دهد.
 
شرکت Frigorificopaz در حال حاضر دو پیشنهاد دارد: اول، خرید تجهیزات خط ذبح و تولید گوشت و سردخانه و پارک تولید برق خورشیدی؛ در واقع این شرکت آماده نصب تجهیزات است و در صورتی که یک شرکت ایرانی تولید کننده دارای خط ذبح و تولید دام سنگین و سردخانه مجهز باشد، آمادگی خرید خواهد داشت. دوم، اعلام آمادگی ایران برای واردات گوشت از کلمبیا. به همین منظور، این شرکت کلیه مشخصات مورد نیاز و شرایط لازم از سوی ایران برای امکان تهیه گوشت حلال را فراهم و همچنین قیمت CIF را در حد قیمت‌های جهانی همچون برزیل و سایر کشورها ارائه خواهد داد.
 
علاقه‌مندان جهت همکاری با این شرکت کلمبیایی می‌توانند درخواست همکاری خود را به شماره فکس ۸۸۸۲۵۱۱۱ (۰۲۱) ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس میز کشور کلمبیا در معاونت بین‌الملل اتاق ایران به شماره ۸۵۷۳۲۳۱۶ (۰۲۱) تماس بگیرند.
(جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها