شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۱۷۳۲۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تمرکز میدان کارون روی غرفه‌های پروتئینی و مواد غذایی است

جعفری با اشاره به ۷ بازار تحت پوشش میدان میوه و تره بار کارون گفت: در همه تره بارهای منطقه میوه و فرنگی وزن اصلی را دارد و در بازار کارون غرفه‌های پروتئینی و مواد غذایی به دلیل داشتن فضای مناسب، وزن بیشتری دارند.

مهندس هادی جعفری مدیر میدان میوه و تره بار کارون  اظهار کرد: این میدان در منطقه ۱۰ شهرداری تهران واقع در خیابان کارون بالاتر از خیابان دامپزشکی می‌باشد. این میدان میوه و تره بار دارای ۷ بازار تحت پوشش در مناطق ۱۰ و ۲ است که بازارهای شهدای هفت چنار، محبوب مجاز، سلسبیل، توس و محله قزوین در منطقه ۱۰ و بازارهای جمشیدآباد و محله رودکی در منطقه ۲ واقع شده‌اند و از ساعت ۸ صبح تا ۱۹:۳۰ دقیقه شب در حال خدمت رسانی هستند.
 
وی یادآور شد: میدان کارون دارای ۱۳ غرفه و یک پارکینگ با تعداد فضای پارک مناسب برای مشتریان است. کاربریهای این میدان یک مجموعه کامل است و شامل ۲ غرفه میوه، ۲ غرفه سبزی، غرفه‌های گوشت گوساله و گوسفند فله و تنظیم بازار، آبزیان، مرغ، تخم مرغ، بوقلمون و فرآورده‌های گوشتی، مواد غذایی، شوینده، پلاسکو و حتی آرایشگاه می‌باشد. در همه تره بارهای منطقه میوه و فرنگی وزن اصلی را دارد و در بازار کارون نیز غرفه‌های پروتئینی و مواد غذایی به دلیل داشتن فضای مناسب، وزن بیشتری دارند.
 
جعفری در رادیو گفت و گو همچنین گفت: بازارهای دیگر نیز میوه و سبزی و مواد پروتئینی را دارند اما آبزیان تنها مختص میدان کارون است.
 
مدیر میدان میوه و تره بار کارون خاطرنشان کرد: میوه و فرنگی میادین از میدان میوه و تره بار مرکزی تامین می‌شود. گوشت و مرغ نیز از مبادی پایانه‌های سازمانی تهیه می‌گردد و قیمتها نیز براساس نرخ نامه‌های کارشناسان و کمیته نرخ گذاری و تعزیرات تعین می‌شود.
 
وی تشریح کرد: گوجه فرنگی با قیمت ۱۴ هزار تومان، خیار و پیاز ۱۱ هزار تومان، سیب زرد ۲۴ هزار تومان، انار ۱۹۵۰۰، مرغ کیلویی ۷۵۹۰۰ و گوشت ران گوسفند تنظیم بازار ۳۱۹۶۰۰ در میادین عرضه می‌شود. همچنین ماهی قزل آلا ۱۶۹، ماهی شیر ۲۹۰ و شوریده ۲۳۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
(شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲) ۱۵:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها